2016. szeptember 9., péntek

Heti inspirációdarabkák #7

A héten kicsit több időm volt úgy mindenre egy szerencsétlen hétindítás után, de így jött össze a következő része ennek a sorozatnak, amit igazából nem is annyira bánok. Kórház, majd itthon filmnézés, olvasás, beszélgetés; nagyjából ezzel teltek el a napok, úgyhogy ezekhez fog kapcsolódni természetesen a mai bejegyzés is. Este pedig indul a ténylegesen betervezett program a hétvégére, úgyhogy a jövő héten várható egy poszt Velencéről, és hogy hogyan sikerül majd kimaxolni az ott eltöltött hétvégét.









Zoella videók
Lett pár videós kedvencem is a héten, jó volt végre kicsit felzárkózni, hogy mi újság is van mostanában YouTube-on, az utóbbi időben ugyanis sikerült csak gameplay videók elé kerülni Huni jóvoltából, de már nagy szó, hogy ezzel a kifejezéssel is tisztában vagyok, de ha van egy 9 éves öcséd... Az öreg kedvencek azért megmaradtak, így először Zoe csatornájára néztem fel, és rögtön kiszúrtam magamnak a Bath&Body Works Haul videót, ami innen a kis szobámból rögtön átvitt őszi hangulatba, és jött a késztetés, hogy azonnal gyújtsam meg a tavalyról árválkodó utolsó őszi, körtés pite illatú gyertyámat, amiből egy kisebb fail lett, miután nem igazán volt sok viasz az üveg alján, de a szándék megvolt. A másik videó a lakásos videója, amit telepakolt a hamarosan megjelenő dolgaival, és hát wow, kb mint egy megtestesült Barbie mese, minden nagyon jól van összekhangolva, főleg annak fog tetszeni, aki ilyen érzékeny vagyok a pasztell és rose gold színekre a márványminta mellett, mint én.


A September To Do List
Tipikusan az vagyok, aki teljesen elfelejti, hogy milyen fogadalmakat is tett anno év elején, így már nem is bajlódok éves listákkal, viszont így, havi felosztásban sokkal átláthatóbbak a kitűzött célok, legyenek azok egyszerű apróságok az adott időszakra, mint például vegyél elő az őszi estékre gyertyákat, takarókat, faragj tököt, de a nagyobb tervekre is jó ránézni nap mint nap, legalábbis nekem ezáltal jobban megy az észbentartás. Ezt az aranyos listát Sophie blogján találtam, és rögtön volt néhány dolog, amit én is szívesen a listámon tudnék az ötletei közül.



Harry Potter and the Cursed Child
Teljesen véletlenül tudtam meg, hogy gyerekkorom kedvenc regényének jön a folytatása, de az egykori rajongásom hamar feléledt, úgyhogy a héten bele is vágtam a könyvbe, ami az idősebb Harry, Ginny, Hermione, Ron és gyerekeik életéről szól. Szóval igazából ez egy színdarab, pontosabban annak a szövegkönyve, ami miatt először furcsa érzés volt olvasni. Nem a forma, hanem az eddig megszokott formától való eltérés miatt volt olyan szokatlan, persze. De be kell hogy valljam, nagyon tetszik ez a megvalósítás. Erre akkor jöttem rá, amikor megint átéltem azt, hogy észre sem veszem, de már a könyv felénél tartok, pedig még csak most kezdtem el olvasni. Azoknak kötelező, akik Harry Potteren nőttek fel, én is újra 12 évesnek éreztem magam.



The 52 Lists Project: A Year of Weekly Journaling Inspiration
Még egy "könyves" kedvenc, szintén az Amazonról, ami igazából egy naplószerűség: minden hétre készíteni kell egy adott listát az utasítás alapján, mint például "Jegyezd fel azokat a dolgokat, amiket hozzá szeretnél adni az életedhez". Gyönyörűszépen illutrált, az oldalakat néhol helyes kis kaktik, máshol geometrikus szarvasfejek díszítik, minden évszakhoz ami dukál. Tippek és életbölcsességek is vannak felfirkantva benne, klisémentesen, de ki tud billenteni a hétköznapokból. 

Me Before You
Nem ehhez hasonló filmeket kéne néznem, mikor egy horror filmes projekthez kéne ihletet merítsek, de már az előzetese után nagyon vártam, hogy megjelenjen. Kellett az a bizonyos hangulat hozzá, meg hogy egyedül nézzem (esetleg még barátnőkkel lehet rajta jót bőgni, ha mindannyian kicsit mélyponton vagytok), de a hatás nem maradt el, imádtam. Elég angolos, elég lökött, és nem is túl romi, nézzétek meg. A könyvváltozathoz még nem volt szerencsém, de szerintem hasonlóan jó lehet. 

Szép hétvégét Nektek! 
Rebeka

2 megjegyzés:

  1. Juj, ez az 52 hetes 'napló' annyira nekem való lenne, köszi a tippet ;) a Me before you-t én pont, hogy a filmet nem láttam, de szerintem mindenképp érdemes a könyvet elolvasnod :)

    VálaszTörlés
  2. A Me before you nagyon tetszett könyvben. FIlmben is szuper volt, mert két oyaln színész játszotta a főszerepeket, akiket imádok. Habár nem ütött akkorát mint a könyv.

    Zoellát nagyon szerettem régebben és még mindig nézem a videóit, de mióta volt az a könyves botrány körülötte, egyszerűen nem hiteles már a szememben.

    VálaszTörlés