2016. augusztus 13., szombat

Pár tipp a barna bőrért



Lehet nem vagyok egyedül azzal, hogy így augusztus elején még nem sikerült elérni az áhított csokibarna színt, de még van néhány hét dolgozni azokon a sötétett árnyalatokon, én a következő módszereket szoktam bevetni, ha napozásra vagy olyan időszakra kerül sor, amikor tudom, hogy sokat leszek a szabadban. 


1. Radírozz!
Ez egy olyan lépés, amit sokan átugranak, de nem árt egy jó alappal indítani. Nekem ez a Garnier Oil Beauty nevű bőrradír a kedvencem, mivel nagyon gazdag, a szemcsési pedig alaposan radíroznak és eltávolítják az elhalt hámsejteket, így sokkal egységesebb és puha bőrt eredményeznek. Többféle olajjal van gazdagítva, ezért nem is szárít, már többször bebizonyult, hogy sokkal szebb lesz a végeredmény, ha ezzel kedzem a folyamatot, úgyhogy már pár tubust elhasználtam belőle, igazi must-have darab. 


2. Kis extra segítség
Ezzel a termékkel még ismerkedő fázisban vagyunk, egy sötétbarna dzsemszerű dologról van szó, ami természetes anyagoból készült és a barnulást hivatott segíteni. Túl nagy változást még nem vettem észre, viszont ez annak tudható be, hogy huzamosabb időt még nem töltöttem a napot ezzel, pedig kifejezetten napozáshoz ajánlott, na majd a jövő héten tesztelem komolyabban. Annak ellenére, hogy dzsem a neve, nem egy ilyen lekvárszerű állagra kell számítani, csak ha megolvad a kéz melegétől, egyébként a tégelyben nem folyik el. A bőrön olajos állagot hagy maga után, és fújós verziója is létezik, olajos formában. A barnás színe miatt bronzos hatást kelt felkenve, és ami egy picit zavaró lehet, az a szúrós illata, de legalább természetes összetevők miatt van, ez érződik is. Ettől a márkától napozás utáni joghurtot is használok (igazából testápoló, de így gondolom menőbb a tubuson), az aloe vera mellett ez az, amivel regenerálni szoktam a bőröm napozás után, meg egy kicsit nyugtatni, ha sikerült megpirulni. Persze a tiszta víz is szükséges, a folyadékpótlás miatt.


3. Fényvédelem
Ha arcbőrről van szó, nem viccelek, oda 50 faktoros naptejet használok, mert elég könnyen megpirulok - ez enyhe kifejezés volt -, ez a Garnier Ambre Solaire nevű fényvédő érzékeny bőrre már tavaly is bevált, így nem akartam többet kísérletezni. Tejfehér színe van, klasszikus naptej illattal párosulva, igazából teljesen olyan, mintha egy sima arckrémet használnék az arcomra.
A Hawaiian Tropic 30 faktoros napteje a júliusi kedvenceim között is helyet kapott, nem véletlenül, napi szinten ezt használom. A 15 faktoros is többször előkerül, ezt akkor szoktam használni, ha nagyobb mennyiséget szeretnék használni, plusz ha nem tűz túlságosan a nap és hűvösebb az idő. Eredetileg 2 réteg váltotta egymást, egy hidratálókrém és egy naptej, emiatt elmarad a száraz érzet napozás után. 


4. Ha nem elég a nap ereje
Egész nap egy irodában ülve nem sok esély van elkapni a napsugarakat, nekem is így indult a nyár, akkor ezzel a Dove önbarnítóval próbáltam egy kis színt magamra vinni. Nem voltam elég bátor, nem is mertem sokszor használni és a legvilágosabb árnyalatot vettem meg, amivel túl látványos változást nem lehet elérni, azért én láttam magamon, hogy egy icipicivel barnább lettem, és nem narancssárga, ami nagy plusz pont. A sok önbarnítós rémtörténet után igazából nem sok reményt fűztem ehhez a témához, de pozitív csalódás volt, az egyenletlen bőrszín elmaradt, nem irritált, szépen beszívódott és még az illata is kellemes volt, csak kitartóbbnak kéne lennem vele.


5. Hajápolás
Amióta festve van a hajam, még jobban feltűnik, hogy mennyire ki tudja készíteni a standolás és napozás kombója, ezért az ilyen napokon a hajamnak sem árt egy kis plusz törődés. Vagy tiszta ricinusolajat használok annak érdekében, hogy ne legyen töredezett, vagy ezt a Dove regeneráló olajat. A ricinusolaj jóval töményebb, ezért azt jobban szeretem hajmosás előtt használni, ez viszont egyáltalán nem nehezít el, "csak" kellemes puha hatást nyúlt, és élettel telibbnek tűnik, így ezt szoktam felvinni hajmosás után a hajvégekre.

Nektek van valamilyen bevált módszeretek napozáshoz? 

Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése