2016. augusztus 6., szombat

Júliusi kedvencek


A nyár nem az az évszak, amikor naptejen kívül túl sok mindent kennék magamra, így ilyenkor nem is szoktam igazán új dolgokat kipróbálni, viszont most úgy alakult, hogy összegyűlt néhány termék, amiket eléggé megszerettem, még így is, hogy nem figyeltem túlságosan oda miket is veszek elő napi szinten, azért a hónap végére feltűnően összejött egy kedvences részleg a polcomon.


Labello Lip Butter Coconut
A Labello ajakvajak már jó ideje azok, amik után a legszívesebben nyúlok, mivel szépen rendbeteszik a cserepes ajkakat is, és valahogy mindig úgy alakul, hogy a szám igényli az extra hidratálást. Ezt a kókuszos verziót még tavasszal egy 1+1-es akció keretében újítottam be (néha van ilyen, figyeljétek a dm-ben!), de csak most jött el az ideje, kifogytam a makadámdiósból. Elég tömény, sűrű állaga van, viszont nagyon jól kenhető, főleg ha egy kicsit megolvad a melegben. Nekem teljesen bevált, miután nyáron is elég száraz a bőröm, ha valaki viszont nem szereti ezt a nehezebb állagot, a Vaseline ajakápolói mondjuk jobb választás lehet. 

Tanya Bakes
Nagyon szeretek sütni, és egyáltalán nem logikus, de általában nyáron veszem be a konyhát, és ilyenkor készülnek el a kedvenceim is. Legutóbb bazsalikomos bagel, előtte barackos amerikai pite, viszont Tanya könyvéből is kipróbáltam már néhány receptet, a csokis keksz például isteni, ezt már több alkalommal is elkészítettem. A könyv maga nagyon masszív, és különböző részekre van osztva alkalomtól függően vagy a tészták fajtája szerint. Őszintén szólva Tanyát nem éppen a sütireceptjei miatt kezdtem el követni, viszont a receptjei elég jól működnek, ezeket már a könyv megjelenése előtt próbáltam, és magában a könyvben sem csalódtam, nagyon igényesen összeszedett és pont olyan receptek vannak benne, amiket egytől egyig megsütnék; a jó öreg klasszikusok mellett a mostanában egyre populárisabb sütik is helyet kaptak, legszívesebben végigsütném a könyvet. Mellesleg, hamarosan lesz egy meglepi ezzel kapcsolatban, de majd a YouTube-csatornámon lesz bővebb információ erről.


Essence Gel Nail Polish - 63 itsy bitsy blue bikini
Egy hasolnó BarryM lakk hű társam volt tavaly ilyenkor, viszont elfogyott és azt már nem lehet újravenni, pedig imádtam, hogy 1 hétig ott maradt a körmömön. Ezt az essence lakk annak a színnek a tökéletes mása, és egy jó fedőlakk segítségével viszonylag hosszú tartósságot elérhetünk. A színnel nem tudok betelni, tökéletes, nem túl babás világoskék, istenien tud mutatni barna bőrrel, igaz, ezen még dolgoznom kell egy kicsit, de szerintem világos bőrűeknek sem rossz választás, nálam ez a tökéletes szín nyárra.


Dolce & Gabbana Light Blue - Love in Capri
Ez lett az az illat, amit ha megérzek, biztosan az idei nyári emlékek fognak eszembe jutni, miután ez a különleges, friss, virágos-gyümölcsös jegyekkel ellátott illat kísért végig az összes forró napon. Egyáltalán nem "sok", nagyon könnyed, viszont finoman mégis egész nap érzem magamon. Nem a klasszik Light Blue, azt hiszem ez egy limitált kiadás lehet, viszont nagyban nem tér el tőle. 

Mango fodros ruha
A háttérben csendesen meghúzódik ez a ruha, szintén egy olyan darab, amiben le tudnám éli a nyaramat: kellemes, vékony famer anyagból készült, váll nélküli ruha; ez a trend nagyon magával raagdott, azt hiszem ki fogom használni az utolsó napsütéses órákat is.


Hawaiian Tropic naptej SPF 30
Épp a napokban olvastam Twitteren, hogy többek milyen rosszul jártak ennek a naptejjel az idei kiadásával, így következő adagot lehet nem szerzek be belőle, főleg, hogy a tavalyi még elég jól tartja magát. Ezt vettem elő legtöbbször hétköznapokon, viszont strandra a 15-ös változata is megfelelőnek bizonyult, igaz, akkor nagyon figyeltem is, hogy mindig újrakenjem. Kókuszos-trópusi illata van, hamar beszívódik és teszi a dolgát, tavaly Olaszországban sem égtem le vele, úgyhogy megkockáztatom, hogy ezt viszem magammal a következő nyaralásra is. 


SIX gyűrű
Ékszerek terén elég minimalista vagyok, nagyon szeretem az apró kis részleteket, az egyszerű formákat, amitől különleges lesz az összhatás. Ebben az esetben a rose gold és a márványminta vett meg, bármivel hordható, de mégis van benne egy kis plusz.

Mik a ti kedvenceitek mostanában?

Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése