2016. május 9., hétfő

Kipróbáltam: Kiehl's


Még a Glamour-napok előtt fedeztem fel, hogy egy olyan márkára is lesz kupon, amit már régóta ki szeretnék próbálni, ez pedig a Kiehl's, egy amerikai kozmetikai cég, ami már több, mint 160 éve készít bőrápoló termékeket. Én is amerikai videókban hallottam először a brandről természesetesen, nemrég pedig megnyitott az első üzletük a Westendben, úgyhogy gondoltam eljött az ideje körbenézni náluk. Ráadásul ide a lehető legjobb kupon volt azoknak, akik még nem próbáltak semmit a Kiehl's-től, ugyanis 2 termék vásárlása esetén egy mintákat tartalmazó csomagot lehetett kapni, és tényleg elég tartalmas volt a neszesszer, amibe a légnépszerűbb termékeik kerültek. Egyébként újra aktuális a dolog Joy-napok miatt, ezért is időzítettem erre a hétre a bejegyzést, ugyanis megint lesz kupon ide. 


Kiehl's Ultra Facial Cleanser
Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser
Ha aközött kell dönteni, hogy bőrápolásra vagy sminkre költök többet, akkor az én választásom meglepően az elsőre esik, azon az elven vagyok, hogy megpróbáljam a bőrömből kihozni a maxiumot ilyen termékekkel, ha pedig még el kell fedni valamit, ahhoz egy gyengébb alapozó is bőven elegendő lesz, viszont a tiszta és egészséges arcbőrről nem mondok le. Mostanában sikerült nem a legjobb arctisztítókat kifogni, és kicsit elég volt a drogériás kínálatból, mert rendre olyanokba futottam bele, amik mind szárítottak vagy irritálták a bőrömet, és egyszerűen kíváncsi voltam mennyivel tudhat többet egy ilyen árkategóriás darab. Az Ultra Facial Cleanser az egyik legnépszerűbb termék a Kiehl's kínálatában, ezt azért is választottam, mert minden bőrtípusra megfelelő, gondoltam jó lesz mindennapi használatra. A másik szintén egy arctisztító, ez pórustísztító hatású, és nyárra úgy érzem elég hasznos lesz, így ezt arra az időszakra tartogatom. Lelövöm a poént, tényleg teljesen más érzés egy ilyen arctisztítóval indítani és zárni a napokat: nagyon magas a minőségük, a formulájuk selymes és gyendéd a bőrhöz, ennek ellenére alaposan tisztítanak és amire nem számítottam, hogy egy nagyon apró kis pötty is elég az egész arcomra, így valószínűleg sokáig elég lesz - ami kicsit megnyugtató, mert ezt az árat még mindig sokallom, főleg akció nélkül, ez az egyetlen negatívum. 



A következő termékekből járt a mini verzió:
Kiehl's Daily Reviving Concentrate szérum
Kiehl's Midnight Recovery Concentrate szérum
Kiehl's Ultra Facial Cream arckrém
Kiehl's Ultra Facial Cleanser arctisztító
Kiehl's Creme de Corps testápoló


Öszességében ez a lehetőség nagyon jól jött, főleg, hogy több mindent is ki tudtam próbálni, így sok olyan dologgal sikerült megismerkedni, amit nem biztos, hogy olyan bátran megvennék nagy kiszerelésben, egy kis tesztelés után viszont már könnyebben fog menni a döntés, plusz olyan termékek is bekerültek a neszesszerbe, amiket eddig észre sem vettem, pedig kár lett volna kihagyni, például a Daily Reviving Concentrate nevű szérumot, amitől isteni állaga lett az arcomnak, még Hunika is azzal kenegette magát, annyira bejött neki is a hatás, bár lehet a citrusos illat is szerepet játszott ebben. Ti próbáltatok már valamit a Kiehl's-től? Mi a véleményetek a márkáról?

Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése