2016. május 22., vasárnap

Heti inspirációdarabkák #6

Nagyon nem szeretem az emberek azon típusát, akik szeretnek azzal a magyarázattal takarózni, hogy "nem volt időm rá", legyen az kötelettségre vonatkozóan, az elfeledett hobbira vagy egyszerű kérésre a kibúvó válasz, de inkább értek egyet azzal az elvvel, hogy arra van időnk, amire szakítunk - szerencsére az edzések esetében még sikerül is betartanom ezt. Ennek ellenére, ezt a bejegyzést egy újabb magyarázkodással akartam kezdeni, valahyogy így: "sajnos megint nem árasztottam el bejegyzések tömkelegével a blogot, de írásból nem volt hiány, közel 30 oldalnyi filmelemzést préseltem ki magamból az elmúlt 1,5 hétben." Aztán jött a 'húezmármegintdeciki' érzés, viszont mégis bennem volt, mert a szükségét éreztem a magyarázkodásnak, miután elég sokszor megkaptam az utóbbi időben, hogy húszévesen mit gondolom túl a dolgokat, főleg hogy csak tanulnom kell. Pedig én aztán végképp nem akartam belegondolni, főleg nem elhinni, hogy megint itt a vizsgaidőszak, de valahogy már pozitívabban álltam magához a fogalomhoz, reményt ad a tény, hogy ez lesz a negyedik alkalom, és egyszerűen muszáj már valamennyire tapasztalt legyek ahhoz, hogy elég olajozottan menjenek a dolgok. Plusz egy másik személy is rávilágíttatott, hogy valóban mennyire nem kéne egyetértenem ezzel a 'nincs erre idő' kifogással (meg engedni, hogy néha rajtam is elurakodjon), miután nem akarta felfogni, hogy vagyok képes hazamenni hétvégére vizsgák alatt, ez szinte bűn, ilyet ilyenkor nem csinál senki. Aztán válaszoltam, hogy hát én jobban szeretek itthoni környezetben lenni, és így is sikerül megcsinálni és megtanulni, amit meg kell - na ennél a pontnál végképp hülyének nézett, hogy egy ilyen értékű érv miatt képes vagyok 2,5 órát utazni (azért nem a világ vége..), mintha az kapásból -2,5 óra veszteség lenne és nem érne többet a saját ágyadban aludni. Legyünk már itt reálisak, az már tényleg röhejes kategória, amikor valaki annyira beskatulyázza magát, hogy ennyi ne férjen bele az idejébe - elég hamar véget is ért a beszélgetés az illetővel, másban sem értettünk egyet. Visszatérve az eredeti témámhoz, eddig én elég rugalmasnak tartottam magam, talán nem is ez a legjobb szó rá, de az én értelmezésemben annyit takart az utolsó két hétben, hogy határidőre leadom mindenemű irományomat, vállalható minőségben, letudom az összes zh-t, meg még 2 vizsgát is rögtön, és ez így össze is jött, viszont társult hozzá egy bizonyos hiányérzet is, mondjuk legelőször az alvásé, de mondjuk azé is, ami már nem olyan egyértelműen adódik, hogy ezen a felületen végre közzétehessek valamit, hiába éreztem úgy, hogy na most aztán kiírtam magamból mindent, amit eddig nem. De végre ez is elmúlt így a kis bevezetőm végére érve, és még Hunival is belefért egy gyors foci tegnap Saccone-Joly-ék napi videójával karöltve, úgyhogy jöhet a következő hét, meg a kedvenceim az elmúlt pár napból, amik láttán azért kicsit feldobódtak a szürkébb napok is. Mellesleg, posztok vannak bekészítve, csak eddig 'nem volt időm' megírni őket. 

1. Zoella: Sweet Inspirations
Zoellának hamarosan új kollekciója jelenik meg, amiben minden egyes dolog eye-candy a javából, mostanában, sőt megkockáztatom, hogy soha nem volt még olyan, ami ennyire tetszett volna így beauty témában, és előre megelőlegezem, hogy egytől egyig igényes termékek lesznek, miután eddig is csak pozitívan csalódtam. A gyönyörű babakék-rose gold, Gatby stílusú csomagolás pedig magáért beszél, kicsit olyan mintha a saját ízlésemet látnám testbe öltve, szerintem meseszép az egész vonal, ahogy van. Május 27. az időpont! :D 

https://www.zoella.co.uk/2016/05/new-beauty-launch-sweet-inspirations.html


2. Happilygrey
Mary-t az Instagramon követem, és az ő képei szintén a szemet gyönyörködtető kategória, főleg annak, aki szereti a hidegebb árnyalatokat, ugyanis a feedje csakis ebben a szürkés színvilágban pompázik, viszont rendkívül jó ízlése és egyedi stílusa van, én nagyon szeretem nézni miket tesz fel, naponta több alkalommal is egyébként. Tényleg remek inspirációforrás, szeretném az összes ruháját meg a haját is mondjuk. 

Forrás: @happilygrey

3. Eperszezon
Annak ellenére, hogy allergiás vagyok az eperre és minden bogyós gyümölcsra, ma reggel is ez került a zabkásám tetejére, amit újra megszerettem fél év kihagyás után. Ezenkívül még epres tiramisu és túrótorta volt a terítéken a kevésbé egészségesebb dolgok közül, de imádom minden formájában. Ha pedig fitt kaják, a héten megalkottam az első, tényleg mennyei zabpehelylisztes palacsintámat, úgyhogy a héten vagy ez vagy smoothie volt a reggelim, és egyre jobban bejön az egészséges étrend dolog, egy izgalmas felfedezés volt, hogy így is lehet indítani a reggeleket a szokásos gabonapehely/péksüti helyett. 


4. A nagy Gatsby
Jövő hétre elég felkészültnek kéne lennem 20. századi amerikai irodalmából, és egyértelműen ez a kedvenc művem ebből a korszakból, már nem először olvasom, de mindig magával tud rántani a különleges atmoszférája. Bár sok helyen nem értek egyet a mondandójával, értem miért van így és ez nem feltétlenül rossz, ha csak egy oldalt is olvastok belőle, szerintem már megérte. 


5. Hello vizsgaidőszak, amikor a legjobb meme-ek kerülnek fel a Facebook csoprtba..


Ki vizsgázik még rajtam kívül? Hatalmas hajrá mindenkinek! 

Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése