2016. május 7., szombat

Heti inspirációdarabkák #5

Vágjunk bele a közepébe, most úgy érzem semmi helye kerítőszövegnek.. Sokan kérdeztétek, hogy miért nincs mostanában inkább videó YouTube-on, de bejegyzésekkel sem árasztottam el az internetet, ugyanis elromlott a kamerán, ami nélkül elég nehéz valamit is produkálni. Képeket még úgy ahogy összehozok, videót viszont képtelenség. Másrészt pedig az utóbbi időben túlságosan szeretnek engem elérni a betegségek, legutoljára hangszalaggyulladással próbáltam kezdeni valami értelmeset magammal egy hétig, szóval ezek után kicsit kezdtem már úgy érezni, hogy minden viharfelhő az én fejem felett tart találkozót, és ez nincs rám jó hatással. Van olyan időszak, amikor olyan hangulatban vagyok egy hosszabb ideig, hogy a bloggal kapcsolatban úgy döntök, inkább kihagyom ilyenkor a bejegyzéseket, amikre biztosan áttenném ezt a melankóliát, ezt pedig szeretném, így inkább kihagyom a lehetőséget, hogy valami erőltetett dolgot facsarjak ki magamból és ebből álljon a bejegyzés. Na jó, tudom ez a poszt is eléggé ez a kategória, de sok volt a kihagyás, hogy csak random kiszúrjam a szemeteket egy kedvences bejegyzéssel. Aztán, a vizsgaidőszak szele már úgy 2 hete megcsapott, kicsit ez is az oka, hogy mostanában nem írtam ide, az a 43 kredit nem csak felvett, de teljesített is kell legyen, szóval már most írtam egy haditervet, hogy hogyan is kéne összehoznom ezt június végéig. Úgyhogy épp itt az ideje egy újabb inspiráció, bár most inkább talán motivációadagnak. Hajrá mindenkinek aki az utolsó heteket tapossa az egyetemen, vagy bármilyen vizsgára készül (btw, who failed on her driving test?? - yepp, that's me..), mindjárt itt a nyár!


1. Edzések
Ehhez igazából nem is kell egy plusz löket, mert a hétköznapjaim fénypontja, hogy este végre elmehessek edzeni. Általában úgy jövök ki a teremből, mint egy nagyon boldog ember, aki nyakon öntöttek vízzel, aztán meg imádkozok, hogy hazafelé nehogy összefussak egy ismerőssel. A többi annyira nem zavar, a 9. kerületben talán még jobban is járok, ha estefelé visszataszítóan nézek ki, és ezt komolyan mondom a múlt hét után sajnos... A harmadik képen azon a kidolgozottságon kívül a lány bőrszínét is elfogadnám, ehhez amúgy találtam egy kis segítséget nemrég, a következő bejegyzésben megmutatom. ;) Igaz, hogy egy ilyen álombarna bőrhöz nekem szerintem semmi nem lesz elég, de próbálkozni lehet. De tényleg, ha már nagyon tele vagytok a hétköznapi probémákkal, mozogjatok valamit, csak jót tud tenni. :)

képek forrása: we heart it

2. Vegán édességek
Az edzésekből adódóan mostanában eléggé figyelek arra, hogy mit eszek, valahogy úgy érzem ez a két dolog párban jár, nincs értelme az egyiknek a másik nélkül. Eddig sem ettem túlságosan egészségtelenül, viszont nagyon édesszájú voltam, amiről így is viszonylag könnyen sikerült leszokni, persze vannak napok, amikor igazán lecsúszna egy süti. 2 hete lehetett amikor kipróbáltuk a Naspolya Nassoldát (Bp. Káldy Gyula u. 7.), ami a legjobb volt választás volt, főleg az egyik legjobb unokatesó társaságában. Sós-karamellás cupcake-et ettem, hozzá frissen préselt répa-narancslével, a szilvás trüffelt pedig azóta itthon is elkészítettem, azok a kis golyók a jobb felső képen, egy kis homályos orchideával megspékelve. 10 dkg aszalt szilvát vágtam apró darabokra, majd annyi aprított diót szórtam hozzá, amitől még könnyen formázható, gyurmás állaga maradt, aztán kis gólyókat formáztam a masszából, és fahéjas-kakaóporos keverékbe forgattam őket. Ha annyira szeretitek a fahéjat, mint én, akkor simán mehet a masszába is, nálam se maradt ki. Az epres-granolás joghurt pedig egy reggelim volt, ezeket általában Snapchat-re rakom ki (illes_rebeka). Nem annyira fancy képek bocsánat, de majd igyekszem, talán egy külön posztot is érdemelne a téma, persze ha van rá igény. 


3. Tipp: égősor egész évben
Amióta az eszemet tudom, imádom rendezgetni a körülöttem lévő dolgokat, úgyhogy mindig van valami apróság, vagy épp nagyobb dolog, amit alakítok a szobámon, főleg ha ezzel barátságosabbá tehetem. A hétvégén ahogy pakolásztam a kezembe került a karácsonyi égősorom, és arra gondoltam miért is ne lehetne ez kint valamilyen formában egész évben. Aztán adott volt az új ágyam, ami végre háttámlás, és innentől kezdve nem volt megállás. Először a baldachinemre akartam valahogy felrakni, de nem, ahhoz jobb, ha hozzá sem érek, úgyhogy ez lett a végeredmény, azt hiszem kimaxoltam a hangulatot az ágyammal, ha már csak így kettőnk között is, és csak a hétvégékre.. :D 


Bocsánat a kihagyásért még egyszer, tudom szörnyű vagyok.. :( Veletek mi történt mostanában?

Rebeka

5 megjegyzés:

  1. Teljesen érthető a kihagyás, tedd rendbe magad és az életed azon részét ami éppen nem legjobb. Sok sikert kívánok a további vizsgáidhoz, tényleg nem kell sok a nyárhoz!:) Nagyon szeretem olvasni a bejegyzéseidet várom, hogy majd megint belelendülj az írásba. Nekem is nagyon nagy szünet volt az oldalamon, de talán most már sikerül visszarázódni bár...nekem is vizsgáznom kell májusban és június elején, ezért még koránt sincs pihenő.:( Gimiben nálunk 10-ben matekból, töriből és magyarból kell úgynevezett alapvizsgát tenni a 9. és 10. év anyagából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, nagyon aranyos vagy, az ilyen megjegyzések miatt érdemes megírni egy posztot. :) Még tényleg kell egy kicsi a nyárhoz, de sok sikert a vizsgádhoz, én is csináltam ilyen anno (jó ég, már 4 éve!), csak nálunk belső vizsga néven futott, de ugyanezek a tárgyak +1 nyelv, biztos menni fog! ;)

      Törlés
  2. Rebeka, én ismerek valakit, aki az utolsó percben (!) bukott meg a vezetési vizsgáján. Soha előtte nem tudott olyan jól parkolni,mint a vizsgán, és most valami kis semmiségen elhasalt. Na, ez a szívás! De! Mi nagyon szeretjük ezt a lányt így is! Jófej, mint ahogy Te is! Sok sikert a vizsgákhoz, menni fog, én tudom! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés