2016. május 23., hétfő

Havi újdonságok: Joy-napok


Ismét összeszedtem azokat az új dolgokat, amiket a hónap alatt kipróbáltam, utoljára januárban volt ilyen bejegyzés, de őszintén szólva sokkal jobban bejön ez a megoldás, mintha néha random haul posztokat tennék ki, plusz a statisztika alapján úgy vettem észre, hogy nektek is jobban tetszik így. Azért Joy-napok szerepel a címben, mert ezeket a dolgokat mind akkor szereztem be, de ez a mennyiség igazából egész májusra szól. Csak drogériás termékek kerültek ebbe a bejegyzésbe most, ezen belül is jó pár újdonság. 



Guhl Vital Silberglanz sampon
A Müllerben nézelődtem valami szuper sampon után, ami kifejezetten kihozza a szőke színt, ugyanis még áprilisban szőkére lett melírozva a hajam, rengetegféle mesés szőke árnyalattal. Nagyon megjött a kedvem ehhez a színhez, mondjuk a többféle árnyalat ellenére még mindig a barna szín dominál, de inkább fokozatosan haladok, minthogy valami drasztikus változtatásba ugorjak bele. Viszont mindenképpen szerettem volna egy lila színű sampont, ami hamvasít. Amikor Hollandiában voltam akkor próbáltam ezt a márkát, és miután akkor eléggé tetszett, gondoltam kipróbálom ezt is. Még tesztelés alatt, de arra gondoltam is az átlátszóbb lilás szín miatt, hogy annyira nem lesz hamvasító a hatása, viszont samponnak kitűnő. 

Essence Velvet Stick ajakceruza
Ez annyira nem volt újdonság, mert már egy árnyalatot pár héttel korábban beszereztem, de isteniek lettek ezek az új essence ajakceruzák, főleg a mattok, mind színre, állagra, minőségre, mindezt 749 Ft-ért. A képen látható árnyalat a 05 Plum Perfect, de az elnevezés ne tévesszen meg senkit, ez egy gyönyörű sötétvörös szín, semmi lilás beütéssel. 


Aussie Miracle Dry szárazsampon
A szárazsamponra úgy általánosságban nagyon rákattantam az utóbbi időben, ha nem amiatt használom, hogy nyerjek még egy napot a hajmosásig, akkor azért, hogy adjon egy kis volument a hajamnak. A Batiste teljesen bevált, mégis bennem volt, mint mindig, hogy próbáljak ki egy másik márkát is. Az Aussie samponjait és bazsamjait nagyon szeretem, plusz megtetszett, hogy kifejezetten festett hajra való ez a szárazsampon, hát, nem ez alapján kellett volna dönteni, ugyanis ez valahogy most nem jött be. Egyrészt furcsa volt amikor kifújtam, hogy nem ilyen púderes állaga van, hanem inkább ragacsos-vizes, és a hajamon sem mutatott sokkal jobban, inkább csak egy friss illatot adott neki, de még próbálkozom vele.

Sally Hansen Big Shiny fedőlakk
Éppen ideje volt egy normális fedőlakknak, és erről a Sally Hansenről jó véleményeket olvastam, úgyhogy ez jött velem haza a kuponnal. Nagyon fényes, géllak hatása van, és pár nappal tartósabbá is teszi a színt a körmeimen, úgyhogy végülis teljesíti ami kell.

Essence I<3 Friends körömlakk
A szürkés-feketés homoklakkot 2 éve nem tudom megunni, annyira, hogy ez a 3. ilyen lakkom. Gyönyörűen mutat a körmön, és pluszpont, hogy nem lesz durva a felülete, mégis érvényesül a homokhatás. Az egyetlen egy gyenge pontja a tartóssága, bár én valahogy minden lakkal így járok. 


Garnier kétfázisú micellás víz 3in1
A sima micellás víznől is már legalább 4 flakonnal elhasználtam, de az sosem volt elég a szempilláimra, úgyhogy most erre itt a tökéletes megoldás, ugyanis ez egy olyan micellás víz, ami felett még egy olajos réteg is megtalálható, így már biztosan eltávolítja a sminket is. Hiánypótló darab ez, szerintem sokaknak be fog jönni, akiknek a sima verzió eddig kevés volt, plusz talán még a száraz bőrnek is jobbat tesz, úgyhogy ebben nem kellett csalódnom. 

Ti miket próbáltatok mostanában?

4 megjegyzés:

  1. jaj, velvet stick ceruzát már akartam venni én is, legközelebb nem hagyom ki :) illetve ezt az új micellás vizet is biztosan beszerzem, amint elfogy a jelenlegi :) hamvasításra amúgy a schauma kék sampont tudom ajánlani, én is nemrég kezdtem el használni de szerintem szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyárra tuti ezek lesznek a kedvenceim, szépek, tartósak! ;) hú, köszi, akkor az lesz a következő, már többen is mondták, de nem tudom miért nem próbáltam ki eddig.. :)

      Törlés
  2. Köszönöm a tippeket, megnézem majd magamnak az Essence ajakceruzát és az olajjal kombinált micellás vizet is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettő szuper szerintem, megéri rájuk nézni! :)

      Törlés