2016. január 20., szerda

TBS British Rose

Nem tagadom, a Body Shop az egyik legnagyobb kedvenc nálam mostanában, szeretem a minőségi termékeiket és a különleges illataikat. A legújabb kollekció a British Rose sorozat, aminek az alapja a brit vidékről, konkrétan Herefordshire-ből származó rózsa. Már a néhány előzetes kép, amit Instagramon és Facebookon elcsíptem, nagyon meggyőző volt, és pont akkor jártam a bolt közelében, amikor a rózsás termékek kikerültek a polcokra, ráadásul egy sikeres vizsgáról jöttem épp, ilyenkor könnyebben megy a vásárlás. 


Szeretem a klasszikus illatokat, köztük a rózsát is, mert elegáns, amolyan örök illat. Ennek ellenére elég megosztó lehet, és őszintén szólva én sem abban a formájában kedvelem igazán, amikor tisztán megcsap az erős, karakteres rózsaillat. Sokkal érdekesebb, ha rejtélyesen megbújik, viszont ha jobban figyelünk, felfedezhető és nagyon elkülöníthető az egyedi jegyei miatt. Amikor először megéreztem a British Rose-t, inkább egy gyümölcsös, frissebb, kifejezetten modern keverék jutott róla eszembe, mintha egy virágos réten lennék, amit nagyrészt rózsák alkotnak. Mindenképpen egy vidám, tavaszi, nőies illat, amire bőven illik a fiatalos jelző is.   

Az angol rózsás kollekcióból egy tusfürdőt és egy mini testvajat választottam, és annak ellenére, hogy kellemesen gyümölcsösnek és rózsásnak írtam le az illatot, a tusfürdő és a testvaj is egyaránt parfümös jellegű, legalábbis nekem, mivel hosszan megmarad a finom illatuk. A testvaj nagyon különlegesre sikerült, fényvisszaverő tulajdonsággal rendelkezik, a fakó bőr tökéletes ellenszere. Én pont ezt szeretem a testápolókban és testvajakban, hogy sokkal élettel telibbé varázsolják a bőrömet, ezzel a testvajjal pedig még egységesebb az összkép. Eddig csak egy ehhez hasonló termékem volt, a Rituals egy limitált krémje, amivel szintén hasonló hatást lehetett elérni, azóta is keresek helyette egy másik alternatívát. A tusfürdő nagyon jól habzik és kevés is elég belőle a mennyei illathoz.

A kollekcióban még van testradír, aminek nagyon erőteljesen marcpiános illata van a mandulaolaj miatt, plusz még szárított rózsaszirmok is találhatók benne. A másik érdekesség, amire felfigyeltem, a radírozó szappan, de a habfürdő is ígéretesnek tűnik. Nem limitált a kollekció, aminek én nagyon örülök, mert ez a tökéletes tavaszi illat. 

"Mikor úgy döntöttünk, hogy bevezetünk egy brit rózsás testápoló kollekciót tudtuk, hogy valami nagyon különlegeset kell alkotnunk. Ennek érdekében kiválasztottunk egy díjnyertes farmot Anglia szívében, ahol a környezet és a növények szempontjait helyezik az első helyre. Mindegyik rózsát kézzel szedik, a meleg levegőn kiszárítják, majd összekeverik friss, hegyi vízzel, hogy megkaphassuk a legtisztább, leggazdagabb eszenciát. A gondos kertészek ezt a folyamatot a lehető legnagyobb alapossággal végzik, hogy biztosítsák a rózsakivonat kiváló minőségét és a biodiverzitás fenntartását."







Nektek hogy tetszik az új kollekció?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése