2016. január 21., csütörtök

Szőrme

A tél tökéletes kiegészítője körülbelül egy hónapja lapul a szekrényemben, vagyis nem is lapul annyira, mert ha tehetném 0-24-ben ezt viselném. Egy ideje játszadoztam a gondolattal, hogy erre a hideg időszakra szeretnék valamit, ami egyszerre elegáns, puha és meleg, végül mindig arra jutottam, hogy a megoldás egy szőrme (természetesen nem igazi).

A képeket Hunika készítette, annyira imádom, hogy ilyen kis segítőkész és ahhoz képest, hogy csak 8 éves, igazán ügyes. Igaz, az első képről az orrom szinte lemaradt, a szemeim alatt pedig a vizsgaidőszak fáradalmai rajzolódnak ki, de ez most erről szól. A rossz beállítás és szem alatti karikák ellenére nem szerettem volna kihagyni ezt a posztot, mert ez a szőrmekabát a legjobb vétel volt ebben a szezonban. Igazából már régóta tetszettek az ilyen kabátok, mégis anya volt az, aki rábeszélt, hogy vegyük meg, élőben mindig megfutamodok, hiába tetszik valami, ami kicsit eltér az átlagostól. Egyébként nem néztem ki egy konkrét darabot sem előre, amikor elmentünk vásárolni ezt láttam meg először a C&A-ban, így nem is akartam rögtön megvenni, de azóta sem láttam olyat, ami jobban tetszett volna, szerencsére. Mindenképpen egy világosabb színt szerettem volna, a fekete nem igazán az én világom, ez a bézses, némi szürkés színvilág annál inkább. Ennek is megvan a hátránya ugye, hogy könnyen piszkolódik, eddig elég jól sikerült elkerülni az ilyen baleseteket. Nagyon könnyű és nagyon meleg, imádom!





Ti hogy álltok a szőrmékkel? 

2 megjegyzés:

  1. Szuper ez a kabát és remekül passzol a hajad színéhez is. Ügyes a fotós, jók a képek, az első és harmadik például bármelyik divatlapban megállná a helyét! :)

    VálaszTörlés
  2. Az első kép nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés