2016. január 31., vasárnap

Havi újdonságok


Arra gondoltam, hogy ezentúl havi újdonságok címmel fogom bemutatni egy bejegyzésben, hogy miket próbáltam ki a hónapban. A 'haul' szó már kicsit távol áll tőlem, nem igazán azt szeretném mutogatni, hogy miket vettem, hanem hogy mik az első tapasztalataim ezekkel a dolgokkal, vagy éppen miért érte meg lecsapni valamire a hónapban és nem véletlen az újdonság szó sem: próbálok mindig olyan dolgokat is becsempészni, amik a boltok polcain is frissnek számítanak. Lehet kicsit kusza ez most így, de ez is az egyik kis változtatás, amit végre szerettem volna hajtani a blogon, a haul bejegyzéseket kicsit feljebb pofozni, talán ezáltal érdemesebb posztok fognak születni ebben a kategóriában. 


Urban Decay Naked2 Basics paletta
Az Urban Decay ikonikus Naked palettája már nagyon régóta szerepelt a képzeletbeli kívánságlistámon, nem is kérdés, hogy ez a legjobban összerakott paletta amivel valaha találkoztam, elég horribilis árral. A 2016-os bejegyzésben viszont írtam, hogy ebben az évben a minőségre fogok menni, a mennyiség rovására, így inkább legyen egy valamiből, de olyan, amit biztosan imádni fogok. Kicsit a minimalista nézeteimmel is összefügg ez az elv. Pontosan ez a történet ezzel a palettával, az utolsó löketet pedig az adta meg, hogy a márka összes termékére -10% kedvezmény volt Feelunique-on, és landolt is a kosaramban a Naked2 Basics paletta az isteni tompa rózsaszínes, taupe-os matt színeivel. Instant love első pillantásra, de egy hosszabb bejegyzést is tervezek róla jövő héten. 

Zoella Blissful Mistful body mist
Zoellának ezt az illatát már ismertem, a krémes változatát rohamosan fogyasztom, ráadásul az általában a táskámban van, így egyszerűbb, hogy van egy 'fújós' verzió a polcomon, gyorsabbak a reggelek. Az egyetlen gond, hogy nem igazán tartós, bár én ezt előre megoldottam a tégelyes verzióval: napközben néhányszor előszoktam venni, hogy ne illanjon el teljesen az illatom estére. De tudom, hogy bosszantana, ha csak a parfümöt használnám önmagában, és pár óra után már nem is érezném az egyébként nagyon finom nőies, púderes illatát. Szintén a Feelunique oldaláról rendeltem, és £9-ért még így is jó vételnek tartom, annak ellenére, hogy a tartóssága, hát, nem az igazi.



The Body Shop British Rose tusfürdő & testvaj
A legjobb illat, amivel januárban találkoztam, annyira megtetszett, hogy rögtön bejegyzést is írtam a Body Shop új, rózsás vonaláról, itt olvashatjátok el, ha lemaradtatok róla. A gyümölcsös-virágos illat és ezek a rózsaszín árnyalatok már egy kicsit meghozták a tavaszt a fürdőszobámba, imádom ezzel a két termékkel kezdeni a reggeleket.


Ebelin sminkszivacs
Szerettem volna kipróbálni miben más egy ilyen szivaccsal felvinni az alapozót, mint ecsettel vagy akár az ujjainkkal, végül a dm-ben láttam meg ezt a sminktojást (hivatalos nevén), ami nagyon hasonlít az eredeti Beautyblenderre, az ára viszont jóval kedvezőbb. Ezen a képen már legalább 4x használtam, mielőtt először kiprábltam gondoltam is, hogy befotózhatnám, hátha később kevésbé lesz esztétikus, de így, miután átment már 4 tisztításon is úgy néz ki, mint új korában, ez egy hatalmas pluszpont. A másik pedig, hogy tényleg láthatóan egységesebb lesz az alapozó a bőrömön, sokkal természesetebb hatása van, ha ezzel a szivaccsal ütögetem fel az arcomra. A csúcsos része tökéletes a szem alá, nagyon szépen el lehet dolgozni vele a korrektort ezen a területen a másik, kerekebb vége pedig szuperül elterül az arcon. Szerintem a legjobb drogériás dupe, amit eddig próbáltam, mindenképp vessetek rá egy pillantást, ha eddig még nem ismertétek.

Astor Big & Beautiful BFLY Butterfly szempillaspirál
Mostanában odavagyok a nagy, már-már műszempilla hatású pillákért, annyira jól mutat, ha csak egy szempillaspirálhoz van kedvem, de mégis ilyen óriási csodákat csinál az amúgy rövid szempilláimból; ilyen reményekkel indultam el otthonról, miután kifogytam a Maybelline Lash Sensational-ból. Az Astor pillangós szempillaspirálját választottam végül, de őszintén, a hónap csalódása lett. Nem is emeli meg a pillákat, hosszabbít egy kicsit, de szörnyű a végeredmény rajtam, úgy nézek ki, minta lenne 4-5 szempillám, amik mintha lógnának a szememen. Maximum kiegészítésnek tudom elképzelni egy másik termék mellett, és talán elteszem 1-2 hónapra, hátha változik egy kicsit az állaga, amitől jobban fog működni vagy megtanulnom használni a keféjét, ahogy most Krémmánián olvasom. Szóval ezzel a spirállal még nagyon az ismerkedő fázisban vagyunk. 

Ti miket próbáltatok ki januárban? 

3 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ez az új sorozat! Valóban nagyon minőségi lett a bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :) Próbálok azért még kicsit polírozni rajta, mert látom, hogy van még mit, de nagyon örülök, hogy tetszett! :))

      Törlés
  2. Az Ebelin sminkszivacsot nekem is szerencsém volt kipróbálnom januárban. Nem is tudom hogy tudtam nélküle élni. :D Kevesebb alapozóval érek el szebb hatást, mint az ecsettel. Ezenkívül pár apróságot próbáltam ki, amiről ha minden jól megy lesz bejegyzés is. :3

    VálaszTörlés