2016. január 19., kedd

2016

Nem igazán terveztem ilyen posztot, mert őszintén szólva nem vagyok az az ember, aki egy új év miatt tesz világraszóló fogadalmakat. Ennek ellenére pont mostanában vettem észre magamon, hogy már máshogy nézek egyes dolgokra, lehet, hogy így közel húszhoz kezdek felnőni, nem tudom, de érzem, hogy itt az ideje egy kisebb (vagy nagyobb) változásnak, írjunk 2015-öt vagy 2016-ot. Ezek inkább új elvek, mintsem fogadalmak, de valahogy hasznosabbnak érzem őket. Legyünk őszinték, soha nem tartottam be konkrétan egyik fogadalmamat sem, valahogy nem éreztem elég erősnek a motivációt, hogy csak azért teljesítsek dolgokat, hogy kipipálhassam őket a bakancslistámon, amit az adott évre írtam. Ha valamit tényleg szeretnék, lista nélkül is minden nap úgy fogok lefeküdni, hogy emlékszem rá, valahol itt tartok most. 


Függeltlenül attól, hogy milyen évet írunk, úgy érzem sokat változtam az utóbbi időben, ez főleg a nézeteimre jellemző. Őszintén szólva besokalltam ebből az egész termékközpontúságtól, így év vége felé már kezdtem undorodni a saját Insta fiókomtól, tele van minden olyan dologgal, amit lehet hogy egy hevesebb pillanatomban fogok és letörlök. Persze eddig úgy voltam ezzel, hogy "fel kell tennem, jól néz ki". De valahogy már nem hoz lázba, ha egy nap ötödszörre látom meg ugyanazt a kávéspoharat, inkább a tartalom számítson. Nem azt mondom, hogy ezentúl nem fogok kitenni ilyen tartalmat, mert biztos, hogy fogok posztolni ilyet is, csak egy másik megjelenési formában. Legalábbis ezt szeretném. Nem pedig a többi felhasználó képébe tolni egy márkanevet, amúgy sem ezért posztolok valamit, még ha úgy is tűnik. Ehhez kapcsolódik a fotózás, mindenképpen szeretnék javítani a képeim minőségén és szeretnem megtanulni hogyan kell maximálisan kihasználni a tükörreflexes fényképezőmet, mi a legtöbb, amit ki tudok hozni belőle. 

A terveim között még sok minden szerepel, ami talán a legfontosabb, hogy a legtöbbhöz odapasszintottam a minőség szót: szeretném, hogy mind a blogon, vagy bármillyen közösségi oldalon, amit közzé teszek, az értékes legyen. Elkezdtem elég tudatosan vásárolni, ezen a téren is úgy gondolom a minőség számít igazán, és inkább legyen valamiből egyetlenegy, de minőségi darabom, minthogy felesleges dolgokat halmozzak fel, ez eddig elég jól bejött. Vagy minőségi időt eltölteni azokkal, akiket szeretek. De akár az evést is ide sorolhatnám, szerencsére 2015-ben sikerült nagyjából odafigyelni, hogy egészséges ételek kerüljenek elém. Csak azért vettem előre a bloghoz kapcsolódó dolgokat, mert nem akarok személyeskedni, a blog még mindig az a hely, ahol olyan mértékben szeretek beauty dolgokról beszélni, amivel már tényleg nem akarok másokat terhelni, csak persze akit érdekel a téma. 

2015 legjobb döntései közé tartozott talán, hogy az alapszak mellé a filmes szakot választottam, mindig is ezt szerettem volna tanulni, úgyhogy nagyon élveztem ezt a szemesztert, pedig dupla annyi órám volt, mint eddig. A másik dolog a vezetés, annyira örülök, hogy nem húztam tovább és nyáron nekiálltam a KRESZ-nek. Már csak 2 órám van vissza a kötelező gyakorlatból, imádom, az utóbbi időben ez tudott a legjobban kikapcsolni, remélem hamarosan a kezemben lesz a jogosítványom is. Az olasz vulkántúrát még mindenképpen meg kell említenem, kicsit visszarepültem a gimi világába, és miután hazajöttünk, éreztem, hogy mennyire fontos a mozgás, megvolt a túrák hatása, azóta sem éreztem magam olyan jó formában. Az erdélyi hetünket is nagyon szerettem, mindig olyan jó érzés visszamenni, offline módba tenni az összes készüléket körülöttem és esténként a "fenyőfák között" elaludni (a ház, ahol már többször voltunk nagyrészt üvegből és fából készült, elképzelni sem tudnék hangulatosabb helyet)... 

A blog a 2015-ös év végén majdnem 164000 oldalmegjelenítésnél járt, 34 új bejegyzés született, ami még mindig nem sok, de jóval többet sikerült írnom, mint 2014-ben. A kedvenc bejegyzésetek a Kapszulagardrób, avagy alakíts ki egy minimalista ruhatárat c. bejegyzés volt, ennek nagyon örülök, mert nekem is ez volt a kedvencem, és szerintem ez a legértékesebb bejegyzés a blogom, még mindig nagyon egyetértek azokkal az elvekkel, amit ebben a bejegyzésben kifejtettem. Idén 4 éves lesz a blog, de ebbe még bele sem tudok gondolni, hiszen ez az első olyan igazi hobbi, amit ennyi időn keresztül folyamatosan űztem, és a mai napig imádom. 

A naptárért köszönet Bernuskaának, rögtön megfogott ez a letisztult design, itt találhatjátok meg a blogján a nyomtatható verziót. A másik (a képen kék színű lappal) naptár a Joy újsághoz volt, ezt firkantom tele nap mint nap olyan mértékben, hogy inkább már naplónak is nevezhetném a naptárjaimat, miután a tavalyiban visszalapoztam. 


Boldog új évet nektek! Ti miket szeretnétek valóra válatani ebben az évben? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése