2015. december 22., kedd

Lush Karácsony: Snow Fairy tusfürdő & Santa's ajakradír

A Lushnak rengeteg szuper karácsonyi különlegessége van, viszont az időszak, amikor én ezeket be szoktam szerezni, karácsony után pár nappal van, a kiárusítás idején. Persze nem bírtam ki mikor a boltban voltam karácsonyi ajándéknézőben, magamnak is sikerült vásárolni. Féláron mégis elérhetőbb, és szívesebben veszem meg így, főleg ha karácsonyi ajándéknak pénzt kapok, hogy költsem arra, amire szeretném. Ilyenkor szoktam kipróbálni azokat a dolgokat, amiket egyébként drágának találok vagy csak kísérletezni szeretnék valamivel. Szóval a fürdőbombák és egyéb különlegességek ideje majd csak akkor jön el, viszont ezt a 2 dolgot mindenképp meg szerettem volna mutatni, ha még nem ismertétek őket. A karácsonyi termékek limitáltak, szóval ha valami nagyon megtetszik, figyeljetek, nehogy lemaradjatok róla. 



Santa's ajakradír
A szám egy olyan terület, ami könnyen kiszárad és ha nem ápolom megfelelően, akkor ez meg is látszik rajta, éppen ezért mindig használok valami extrább dolgot rá, épp egy vaníliás kóla ízű ajakradírt. A Bubblegumot használtam eddig, viszont így karácsony előtt egy ünnepiesebbet választottam: a Santa's nevű ajakradírt, ami a limitált karácsonyi kollekció egyik tagja. Kristálycukor, datolya és cseresznye találhatók az ajakradírban: ezek az összetevők radíroznak és távolítják el az elhalt hámsejteket, amitől egységes lesz az ajkunk felülete, én pontosan ezért nem szoktam kihagyni ezt a lépést egy kényesebb rúzs felvitele előtt. Egyáltalán nem szokott szárítani, viszont az ajakápolót nem hagyom ki utána, mivel sokkal jobban be tud szívódni, ha ilyen frissen radírozott állapotban van a szám, mint egyébként és puhább is lesz. 


Snow Fairy tusfürdő
Vattacukor illatú tusfürdő, tele csillámokkal. Megosztó lehet az illata, ennek ellenére szerintem az édes illatoknak is az a bájos kategóriája, ami éppen hogy nem túlzás és igényesnek is mondanám, nem úgy, mint néhány más terméket, amik ugyanezen a cukros vonalon mozognak. Én annyira nem tudom az ünnephez kötni, de lehet talán ez nem is annyira hátrány, hiszen nem egy fűszeres, csakis télen használható illat, amiről rögtön a karácsony ugrik be, az év bármelyik napján elő lehet venni. Kevés elég belőle, egy borsónyi mennyiség is jól felhabzik és ha nem is annyira erőteljes hagy maga utána, mint ahogy az üvegben lehet érezni, sokáig fog még érződni. 

Titeket mi fogott meg a karácsonyi kollekcióból idén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése