2015. december 18., péntek

Karácsonyi smink, piros rúzzsal a főszerepben | Days Until Christmas: 6


Idén kicsit elkéstem az egész karácsonyi hangulattal és az ilyen témájú bejegyzésekkel, és még most sem tudom mi lenne ide a megfelelő bevezető, egyszerűen a vizsgaidőszak és a készülődjünk egyszerre karácsonyra is nálam nem fér össze. Viszont már nagyon hiányzott valami fancy a hétköznapokba, szóval nagyon élveztem, mikor végre elővehettem a legcsillogósabb, legünnepibb sminktermékeimet: az arany színű szemhéjpúdert, piros rúzst, és végre valami izglmasabb smink kerülhetett az arcomra. Piros. Ezt a színt nem hagyhattam ki karácsonykor, nincs is ennél jobb időszak, amikor egy ilyen ünnepi, nem megszokott, mégis klasszikus árnyalatot vihetünk a megjelenésünkbe, legyen akár a körmünkön, akár a sminkünkben, mint most az én esetemben is.

Első lépésként a szokásos alapozómat és korrektoromat használtam, hogy egységesebbé tegyem az arcbőrömet. Úgy érzem a karácsony és ez a téli időszak megfelelő idő arra, hogy elővegyem azokat a termékeket, amikkel amolyan dewy hatást érhetek el, vagyis a cél az, hogy az arcbőr minél ragyogóbb legyen, a hibák tűnjenek el, és egy kis egészséges csillogást is eredményezzen az alapozó, úgy hogy közben a maszkos hatást elkerüljük, és minél természetesebb végeredmény érjünk el, már amennyire ez lehetséges ebben a kategóriában. A korrektor segített a tökéletes és hosszantartó fedésért, a púderrel pedig fixáltam az egész sminket, ez is jól jön, ha egésznapos eseményre készülünk. 

A szememre a Maybelline egyik Color Tattooját használtam alapnak, ez a szemhéjfesték bizonyult eddig a legtartósabbnak nekem, viszont ez az arany árnyalat nálam a túl sárgás oldalra esik, ezt mindenképpen tompítani szerettem volna, úgyhogy a mozgó szemhéjamat pezsgőszínű, csillámos szemhéjpúderrel fedtem be, hogy az ünnepi hangulat azért ne vesszen el. Nagyon szépen visszavett a nekem kicsit túlzott arany árnyalatból, viszont még egy taupe árnyalatot szükségesnek éreztem; ezt a külső V-be vittem fel, majd jól elsatíroztam. Amikor előveszem a szemhéjpúdereimet ebből az árnyalatból (bár az igazi még nincs meg..), mindig rájövök, hogy ez mennyire én vagyok. Ez most azért ugrott be, mert a szememre mindig ezt használom, és nem hiszem, hogy most csak azért, mert minden blog és YouTube videó azt sugallja, hogy extracsillogós sminket kell készítenünk, mindenkinek ezt kéne csinálni. Ha nem érzitek így, akkor inkább hanyagoljátok és viseljetek olyan sminket, vagy éppen ne viseljetek, ha így érzitek legjobban érzitek. Most kicsit magam ellen is beszélek, tipikus, de nem akartam ezt kihagyni, hiszen ez a lényeg a sminkben szerintem. Én szeretek játszadozni a színekkel és különböző kinézetekkel, és nagyon jól érzem magam piros rúzsban, de csak egy kiegészítő, ami kicsit még jobban feldobja az ünnepi hangulatot.

Visszatérve a sminkre, a tusvonalat sem hagyom ki, ha sminkelek, bár azt hiszem élesben, az ünnepek alkalmával majd bátrabban húzok egy vastagabbat, visszanézve a képeket elég visszafogottra sikeredett, még úgy is, hogy direkt a számra akartam helyezni a nagyon hangsúlyt. 

Végül pedig a smink főszereplője, a piros színű rúzs következett. Mielőtt ezt felvittem volna, egy ajakradírral radíroztam le a számat, hogy egységesebb és teltebb legyen: az összkép is sokkal szebb lesz így, főleg egy matt rúzsnál, ami azért szépen kitudja emelni a kisebb hibákat is. Ezt otthon is elkészíthetitek, van is egy ilyen bejegyzésem, én most a Lush karácsonyi kollekciós ajakradírját használtam, szerintem erről majd tesztet is írok. Ezután hidratáltam, így került fel végül a számra a Maybelline új, matt vonalából a Siren In Scarlet nevű rúzs. Sok helyen olvastam erről az árnyalatról, hogy nagyon hasonlít a kedvenc pirosomra, a MAC Ruby Woo-ra, emiatt vettem meg néhány hete, miután az említett kedvenc 2 hónapnyi kutatás után sem került elő. 

A highlightert, ami egy karácsonyi smink egyik legalapvetőbb kelléke lenne, kihagytam, őszintén szólva még nem találtam meg a tökeletes darabot, szóval inkább a kevesebb több elven haladtam, és nem akartam elrontani ezzel a sminket, szóval ennyi lett az én karácsonyi sminkem. 

Amiket haszánltam:
Catrice Photo Finish alapozó 
Catrice Liquid Camouflage folyékony korrektor
Rimmel Stay Matte púder
Catrice Eye Brow Stylist - 020 Date With Ash-ton
Maybelline Browdrama szemöldökspirál - Dark Blond
Maybelline Color Tattoo - 05 Eternal Gold
Pezsgősznű & taupe szemhéjpúderek
Catrice Liquid Liner szemhéjtus - 010 Dating Joe Black
Maybelline Lash Sensational szempillaspirál
Lush Santa's ajakradír
Maybelline Creamy Mattes rúzs - 965 Siren In Scarlet


 Nagyon remélem, hogy tetszett ez a smink, ha pedig minden jól fog menni, akkor ezentúl minden nap lesz bejegyzés karácsonyig. Ti hogy álltok ezzel a piros rúzs kérdéssel? 

5 megjegyzés: