2015. december 19., szombat

Karácsonyi ajándékötletek

Tudom, szinte már az összes blogger kitett egy ilyen bejegyzést, viszont nekem kicsit sokáig tartott, mire mindent rendesen összeszedtem. Nem akartam egy random, internetről letöltött képet beszúrni mint illusztráció, csak hogy legyen, én úgy vagyok az ajándékozással, hogy ha használati tárgyról van szó, mindenképpen valalmi olyasmit szeretnék választani és adni, amit már kipróbáltam, és biztosra tudom, hogy jó, ezért ebbe a bejegyzésbe is ilyen dolgokat szedtem össze, nagy részük pedig last-minute vásárlások alkalmával is beszerezhető. Szóval ha már teljesen kifogytatok az ötletekből, most mutatok néhányat, vagy ha még eddig nem írtatok karácsonyi kívánságlistát, talán nyújthatok egy kis inspirációt, hosszú még az az 5 nap... 


...annak, aki szeret sütit sütni
Ha van olyan ismerősötök, akiről tudjátok, hogy nagyon szeret sütiket készíteni, akkor szinte biztos, hogy már minden alapfelszerelése megvan, ami a sütéshez kell, éppen ezért itt jönnek szóba a különlegesebb kiegészítők, aki tényleg szeret a konyhában tevékenykeni, biztos nagyra fog értékelni egy ilyen ajándékot. Idén nagyon népszerűek a sütipecsétek, keksznyomdák, ki hogy nevezi őket. Mivel én is szeretek sütni, beszereztem magamnak egy csomagot: ebben a szettben, ami nekem van 3 féle karácsonyi minta található: mézeskalácsember, hópehly és karácsonyfa, és a Tescóban vettem még a szezon elején. Szintén innen van a mézis muffinpapír is, ami tavalyról maradt meg, olyan jól elpakoltam, hogy csak idén kerültek újra elő. A Tescóban szoktam leginkább sütős kiegészítőket vásárolni, elég jó dolgokat szoktam látni barátságos áron, plusz a sütidekoráláshoz is mindig bő a választék. Szerintem nagyon figyelmes, ha valami olyasmibe tesszük az ajándékot, amit később szintén fel lehet használni: például egy ilyen nagyobb üvegbe beletehetjük az apró meglepetéseket, nem is néz ki olyan rendezetlenül, mintha egyenként adnánk át, és az üveget is fel lehet használni később.

Tiger Store szíves üveg
Tesco sütipecsét
Tesco muffinpapír (tavalyi)
Dr Oetker Tél díszítőcukor
Dr Oetker glitteres díszítőtoll


... annak, aki szeret sminkelni
A sminkeknek is kicsit különlegesebb kategóriája következik, én, aki Youtube-videókból ismerte meg a sminkelés világát, nem szerettem volna kihagyni az egyik kedvenc videósom, Zoella termékeit, amik közül a krémparfüm lett a kedvencem. Sminktermékeknél is szép gesztus, ha mondjuk egy nesszesszerben adjuk őket, ez nálam szintén Zoellás, és még 2 rúzst bújtattam el a csomagban: egy nude és egy piros árnyalatot, mivel alapdarabok, főleg ha ismerünk egy kezdő sminkest, akinek még hiányzik a kollekciójából.. szerintem telitalálat, ráadásul a rúzsoknál elég minimális a hibázási lehetőség. Egy alapozó, bronzosító vagy pirosító azért rizikósabb, kivéve, ha tudjátok pontosan mit is szeretne, akit megajándékoztok.

Zoella neszesszer
Zoella Blistful Mistful krémparfüm
Maybelline Creamy Matt rúzs - 965 Siren In Scarlet
Rimmel Kate Moss rúzs - 42


... annak, aki szereti a telet
Egy kis figyelmesség, hogy megmentsük az ajándékozottunkat egy megfázástól vagy a kiszáradt kezektől. A fejpánt jó alternatíva lehet, ha valaki nem szeret sapkát hordani, de mégis kéne valami a hidegebb időre - így vagyok ezzel én is, ráadásul most még elég divatosak is, és ezzel a megoldással télen is lehet copfban a hajunk. A Zoellás kézkrémnek nagyon igényes a csomagolása, és maga a krém is hatásos, úgyhogy ez mindenképp nagyon jó ajándék szerintem. 

Zoella Wonder Hand kézkrém
H&M fejpánt


... annak, aki sosem hagyja ki zuhanyzás után a testápolót
A fürdős dolgok télen jobban előtérbe helyeződnek, nincs is jobb egy forró fürdőnél a hideg téli estéken egy finom karácsonyi illattal, mint a Body Shop Cukormás Almája. A kellő hidratálás miatt pedig jó választás egy testvaj, szerintem ebben a Body Shop a legerősebb, ráadásul mennyei illatokban kaphatók.

The Body Shop Cukormázas Alma tusfürdő és testvaj
Tiger Store szív


... annak, aki szeret olvasni
Megint az a kategória, mint a sütésnél, ha valaki szeret olvasni, akkor nyilván örül a könyveknek, nekünk már csak azt kell kitaláni, vajon mi hiányzik még a könyvespolcáról, éppen ezért két különleges könyvet választottam. Mind a kettő angol nyelvű, én Amazonról szereztem be őket, nem tudom pontosan létezik-e belőlük magyar fordítás, de nem hiszem, viszont nyelvgyakorlásként mindenképp egy plusz. A Great British Bake Off egy televíziós műsor Angliában, és ez már nem az első ilyen könyv, viszont egy nagyon különleges kiadás: csupa ünnepi ételreceptetet tartalmaz, ráadásul nem csak karácsonyra, a két ünnep közötti napokra is vannak ötletek, miket csináljunk a maradékokból, ez például nagyon szimpatikus nekem benne. Tanya könyve pedig szintén a Youtube-hoz köthető, ha van olyan ismerősötök, aki a követője, akkor ez egy szuper ajándék lehet. Sok mindenről ír: divat, sminkelés, sütés, önbizalom, ezek jutottak rögtön eszembe, de a lényeg, hogy nagyon olvastatja magát, és gyönyörűek a könyvben található képek, mint a Great British Bake Off-könyv esetében is. 

Tanya Burr: Love, Tanya
The Great British Bake Off: Christmas


.... annak, aki odavan a lakásdekorációért
A képen szereplő dolgok, nálam a téli hangulatfelelősök, sokkal barátságosabb lesz a szobám, ha estefelé felkapcsolom a fényeket és még egy finom illatú gyertya is ég közben. A díszpárnák szerintem sok lány gyengéi, ez is egy olyan dolog, amire ráfoghatjuk, hogy sosem lehet belőlük elég a környezetünkben, lehet a szobámban lévő pad mást mondana, de jól néznek ki, ez nem kétség, ennek ellenére nem a haszontalan dísztárgy kategória. Mivel karácsony, nem hagyhattam ki, hogy ne a csillogós rose gold párnámat tegyem ide.

H&M Home flitteres párnahuzat
Air Wick Life Scents Mom's Baking gyertya
IKEA égősor

Ti milyen ajádndékokat szerettek kapni? Hogy tetszenek ezek az ötletek? 

2 megjegyzés:

  1. A Zoella termékek honnan vannak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, ezt elfelejtettem megemlíteni, a feelunique.com-ról rendeltem. :)

      Törlés