2015. december 29., kedd

Decemberi kedvencek

Az év utolsó hónapja sem maradhat kedvencek nélkül, mert decemberben is volt néhány dolog, amit nagyon nem bántam meg, hogy megvettem. Igaz, hogy ilyenkor az éves kedvencek szoktak előtérbe kerülni, szeretnétek egy olyan bejegyzést is? Ha december, akkor karácsony, de azért sikerült amik nem annyira szorosan kapcsolódnak az ünnepekhez, hogy ne lehessen máskor is használni őket. 


The Body Shop Cukormázas Alma tusfürdő és testvaj
Ez az illat nálam nagyon a karácsonnyal azonosul, végig ezt az illatot használtam ebben az időszakban, és mivel elég erőteljes az illata, ráadásul néha még a testvajjal is rásegítettem, nagyon sokszor éreztem, hogy rögtön a karácsonyi emlékek jussanak róla eszembe. Külön bejegyzést is írtam erről, és így, hogy már a nagyját elfogyasztottam, még mindig tartom, hogy tusfürdők között is érződik, hogy minőségi és különleges, emiatt nagyon belopta magát a szívembe a Body Shop.
(Most -25%-os leárazás van a Body Shop ünnepi kollekciójára, köztük a Cukormázas Alma termékekre is!)


Dove Derma Spa Instensive kézkrém
A legjobban azt szeretem egy kézkrémben, ha gyorsan felszívódik és selymes érzetet hagy maga után, de eközben jól hidratál, mert a kezeim nagyon könnyen kiszáradnak. Ez a kézkrém pont ilyen, hamar beszívódik a könnyed állaga miatt, mindez pedig a klasszikus Dove-illattal párosul. Nagyon minőségi  újításai voltak a Dove-nak az utóbbi évben, az új termékek, köztük ez a kézkrém is szerintem bőven a drogériás szint felett van.

Essence All That Greys körömlakk - 05 Roaring Red
A burgundi árnyalat a legnagyobb gyengém, főleg lakkokban, viszont mattra száradó lakkom még nem volt, ezért ezzel az érvvel könnyen becsusszant a kosaramba. A színét persze imádom és a matt finis is érdekes. Egyedül a minőségével nem vagyok megelégedve, hiába szép, ha 1 vagy 2 napig tart csak, utána pedig nagyobb darabokban elkezd lepattogni, pedig amúgy tökéletes lenne, kár. Azért a színe miatt előfogom venni egy-két alkalomra, mert az nagyon levett a lábamról.


Lush Santa's ajakradír
Ajakápolás téren ez az ajakradír volt a legnagyobb kedvencem, úgy érzem a legjobb ajakápolóm hatásán is dob még egyet ha előtte ezt használom, mivel tökéletes alappá változtatja az ajkaimat rúzsokhoz, szájfényekhez, de még az ajakápolóval is látható, hogy történt valami előtte. Eltávolítja az elhalt sejteket, dúsít, egységesít és szerintem még egy kicsit hidratál is. Must-have télre!
(Jelenleg féláron kapható, limitált termék!)

Maybelline Creamy Mattes rúzs - Siren In Scarlet
Az ünnepek és a piros nagyon jól passzoltak egymáshoz idén is, én megint jóval többször használtam a piros színt, mint egyébként máskor az évben. Nagyon erős MAC Ruby Woo-hasonmás, de azért nem találja el azt a gyönyörű piros árnyalatot, viszont a krémessége a matt hatása mellett nagyon bejött, ritka szerintem egy szép matt rúzs a szárító hatás velejárója nélkül.


Tom Tailor College Sport EDT
Virágos-gyümölcsös, édes illat, a sport nem tudom miben köszön vissza, nekem inkább erőteljesen nőies, az egyik legjobb karácsonyi ajándék volt. Krémmánián sokan panaszkodtak, hogy nem elég tartós, én pont az ellenkezőjét vettem észre, rajtam nap végén is bőven érződik egy fújás is, több nem is kell héthöznapokra.

Mik voltak a ti kedvenceitek decemberben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése