2015. december 28., hétfő

Burgundi körmök egy kis csillámmal

Idén karácsonykor a matt és a fényes finis kontrasztjával játszottam, miután felfedeztem az első lakkomat, ami mattra szárad, ez pedig az Essence All That Greys kollekciójából a 05-ös Roaring Red nevű árnyalat. Néha szeretek belevinni a hétköznapokba egy kis csillámosságot, ünnepek alkalmával ez pedig szinte kötelező, úgyhogy Szilveszterre is valami hasonlót tervezek, csak más színekkel. 




Először két rétegben felvittem az alapszínt, a matt burgundi lakkot, majd ezután minden körmömre két ragasztócsíkot helyeztem, úgy hogy a körmeim tetején(vagy végén?) háromszöget formázzanak. A ragasztócsíkok segítettek abban, hogy szabályosak legyenek azok a háromszögek, és hogy szép éles legyen a határ a matt és fényes réteg között. Az arany színű, csillámos fedőlakkot elég volt egy rétegben felvinni, majd megvártam, hogy jól megszáradjon. A ragasztócsíkot már akkor lehúztam, amikor a lakk még száradt, és nem lett semmi baj, nem folyt el a csillámos fedőréteg. Az alaplakk esetében persze meg kell várni, hogy nagyon jól megszáradjon, és a ragasztó ne hagyjon benne olyan mintát, amit előre nem terveztünk, vagy szedje le a lakkot, ahogy lehúzzuk a csíkokat. Amit még egyszer biztosan kipróbálok, hogy hogy mutat sima matt lakkal a homoklakk, szerintem az a párosítás is hasonlóan érdekes hatást eredményezhet. 

Lakkok, amiket használtam: 
Essence All That Greys körömlakk - 05 Roaring Red
Catrice körömlakk - 41 Two Million Dollar Baby


Nektek mi a kedvenc technikátok csillámos vagy matt lakkokkal? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :) Megkérdezhetem, hogy a nyaklánc honnan van? Ha esetleg eBay tudnál adni hozzá linket? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én a H&M-ben vettem, de el tudom képzelni, hogy eBay-en is megtalálható, sok hasonlót láttam már. :)

      Törlés