2015. november 17., kedd

The Body Shop Karácsony: Cukormázas Alma




Közelednek az ünnepek, úgyhogy sorra jelennek meg a boltokban a limitált karácsonyi kollekciók, és az ilyen dolgok, mint egy 'karácsonyi illatú' testvaj vagy egy rénszarvasos pizsi (nem, idén kibírom) nagyban tudják fokozni az ünnepi hangulatot, mellesleg ajándékötletnek sem utolsók szerintem. A Body Shopból idén jó sok mindent tudnék választani, megint remekül sikerült az ünnepi kiadásuk. A Cukormázas Alma és a Deres Áfonya visszatérő illatok, viszont megjelent egy új vonal is, a Havas Szilva, ami elég érdekesnek tűnt az előzetes alapján, de már tavaly is nagyon szemeztem az almás dolgokkal, amíg el nem fogyott, úgyhogy természetesen ebből választottam végül. 

Az első reakcióm a boltban az volt, miután végignéztem szinte az összes terméket, hogy ezek az illatok nem is annyira gyümölcsösek - többeknél olvastam, hogy sajnálják, hogy idén csak ilyen jellegű illatok kerültek a karácsonyi kollekcióba. Szerintem mindegyikben van egy kis plusz, nyilván az alapillat gyümölcsös, de van benne még valami, ebben például a lédús, zamatos alma illata mellé társul még egy édes, de nem fűszeres illat, nagyon finom együtt a kettő. 

A tusfürdő: nagyon tömény illata van a flakonban, használat után már kevésbé intenzív, de azért egy jó ideig lehet érezni. Egyáltalán nem szárít, és elég kevés is belőle, ezt a többi Body Shop tusfürdőnél is tapasztaltam egyébként, mivel kifejezetten nem hígak és kis mennyiség is jól habzik belőlük. Nekem nagyon megtetszett, főleg az illata miatt tényleg különlegesebb lesz vele az ünnepi készülődés, hát még a testvajjal együtt használva.

A testvaj: sűrűbb az állaga, mint egy sima testápolónak, nyilván, de azért nem is túlzottan vajszerű, szóval valahol a kettő között. Elég tömény maga a krém, először reggel, zuhanyzás után próbáltam ki, vékony rétegben kentem fel a lábamra, de még este is lehetett érezni a hatását, na meg az illatát... Kellően ápol, én az ilyen krémeket preferálom a hideg időben, ilyenkor tényleg kell az extra hidratálás, főleg ha ilyen illattal párosul.

A Cukormázas Alma illatú karácsonyi termékek között szerepel még egy fürdőzselé, kézkrém, illóolaj, ajakápoló, illóolaj, szappan, csillámos testpermet, csillámos testápoló és testradír is, a különböző csomagokról nem is beszélve, csak választani tudjunk ezek közül. 



Nektek melyik illat jött be a leginkább az idei felhozatalból? 

2 megjegyzés:

  1. Hétvégén megszaglásztam a limitált illatokat, és saját magam legnagyobb meglepetésére ez tetszett legjobban, a sima almát nem szeretem sem ízre sem illatra, a zöld almát annál inkább, és pont ebben az illatban is az jelenik meg, a savanykás jellege (szerintem), ezért nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is teljesen zöldalmás, én imádom. :)

      Törlés