2015. november 30., hétfő

Novemberi kedvencek

Az októberi kedvences bejegyzés kimaradt a blogon, viszont videó volt, láttátok? Novemberben én már a karácsonyra hangolódtam, a hó is esett egy kicsit, úgyhogy a hangulat bőven megvan az ünnepi készülődésre. Régi kedvenceket is előszedtem a hónap folyamán, ennek ellenére nem gyűlt össze sok minden, inkább csak a legjavát szedtem össze azoknak, amiket mostanában használok és tényleg beváltak. Nem szeretem az ilyen típusú bejegyzéseknél a klisés "hú de gyorsan eltelt ez a hónap" bevezetést, de ez most valóban igaz nálam is, csak a következő 2 hét is ilyen tempóban teljen a beadandókkal és félév végi zh-kkal. 


The Body Shop Cukormázas Alma testvaj
Mostanában nagyon szimpatikus a Body Shop, eddig is mindig használtam tőlük valamit: vagy a testradíromat vettem itt, vagy tusfürdőt próbáltam tőlük, az E-vitaminos arckrémet is nagyon szeretem, de a testápolási vonalból egy illat sem fogott meg annyira, hogy a kollekció minden egyes darabját fel akarjam vásárolni, pedig én szeretek arra figyelni, hogy az illatok összhangban legyenek, ha a tusfürdőhöz van hozzá passzoló testápoló, biztosan azt választom. Ez a történet idáig tartott, ugyanis felfedeztem a karácsonyi kollekció egyik illatát, a Cukormázas Almát. Imádom azt az illatot, amit rajtam hagy: nem kifejezetten gyümölcsös, viszont teljesen érezni benne a lédús almát. A tusfürdő a testvajjal együtt pedig tökéletes páros, soha nem hagyom ki, hogy kenjek egy kicsit magamra a testvajból, ezért került most ez ide, igazi kis karácsonyi must-have, szagoljátok meg mindenképp a boltban, nagyon különleges illat. Külön bejegyzés pedig ITT olvasható.

Zoella krémparfüm
Nem gondolom azt, hogy csak egy drágább parfümben találhatjuk meg a tökéletes illatot, de logikus lenne végülis, vagyis inkább elvárás a magasabb árkategória miatt. Ebben a kis szívecskés tégelyben nekem nagyon sikerült megtalálnom az illatomat, annak ellenére, hogy egy olnine rendelés által, egy 2+1 akció miatt dobtam be a kosaramba. A drága parfüm mellett a másik kategória a celebparfüm, ami ugye általában csak az adott illető neve miatt lehet érdekes, és erre is nyugodtan rá lehetne ezt fogni, hiszen Zoella parfümje nyilván előbb lesz híres maga Zoe miatt, mint az ikonikus illata miatt, és ezzel nem azt mondom, hogy nem jó, sőt, csak szerintem ez gyütt jár a hírnévvel. Hiszen én is csak ennek köszönhetően jutottam hozzá, főleg, hogy online rendeltem, fogalmam sem volt milyen lesz az illata. De nagyon nem csalódtam, pont valami ilyesmit vártam Zoe-tól, és nagyon örülök, hogy kipróbáltam ezt az elég szolid, de nagyon nőies, púderes illatú krémparfümöt, ami azóta velem jön mindenhova. Amit még meg kell említenem, mert én nagyon tudom értékelni egy parfümben, hogy szeretem ha valami nem tetőtől talpig érzdőik rajtam, hanem csak néhány ponton, és néha csak úgy megérzem magamon, na ez pont ilyen parfüm, imádom.


Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub
Őszintén szólva, ellustultam a szappanokhoz, sokkal szívesebben veszek elő egy ilyen tubust, amiből csak kinyomok egy kis adagot, felviszem az arcomra, és máris szépen habzik és tisztít - és még zuhanyzás közben sem kell annyit szórakozni vele. Szeretem a természetes arctisztító szappanokat, de most kellett egy kis váltás. Ezt a Neutrogena arclemosót már ismertem korábbról, a gimis éveim alatt volt az egyik nagy kedvencem, ezért tudtam mire számítsak: a nagyon apró radírozó szemcsék alaposan, de nagyon kíméletesen tisztítanak, ezért tényleg nem sok napi használatra, az illata pedig édes, citrusos. Alaposan megtisztítja a bőrt, ezért főleg esténként, sminklemosásnál szeretem elővenni, de reggelente is ez a leghatékonyabb - és leggyorsabb - út a tiszta arcbőrhöz.


Catrice Beautyfying Lip Smoother - 040 - Coffee To Go
Ritkán van olyan, hogy valamit újraveszek, és nem azért, mert ilyen elégedetlen típus vagyok,  csak szimplán mindig bennem van a kísérletezési vágy. Ennek az ápoló szájfénynek, vagy nem is tudom igazán mi a pontos megnevezése, teljesen ugyanolyan, mint a szám színe, ilyen 'my lips, but better' hatása van, főleg a dúsító hatása miatt, amire nekem nem igazán lenne szükségem, de mégis, szeretem kiemelni a számat. Plusz nagyon jól ápol és véd a kiszáradástól, ezért a mindennapi sminkem állandó tagja. 


Lush Love Lettuce és Brazened Honey arcpakolások
Ezt a két arcmaszkot használtam intenzíven a múlt hónapban, igazából a szavatosságuk miatt, ugyanis kb. 4 hétig állnak el, ezért el is szerettem volna használni őket még a lejárat előtt, szerencsére még Hunika is besegített, de csak a zöld színűt volt hajlandó kipróbálni, ami a Love Lettuce. Ez engem leginkább a Herbalism arctisztítóra emlékeztetett, mind a gyógynövényes jellege, mind a hatása miatt: alaposan tisztít, tényleg friss érzete lesz a bőrömnek, olyan mintha megtisztítana minden kosztól és sminktől, ami valaha a bőrömön volt. A másik egy mézes maszk, aminek szerintem inkább mézvirágos illata van, és először azt gondoltam, hogy ez nagyon extra lesz, mármint, hogy túl sok lesz a bőrömnek, de a radírozó szemcséivel nagyon jól működik. Ha nincs ez a rövid idő, lehet még a hűtőben(!) állnának a maszkok, de kellett nagyon az extra táplálás az arcomnak, mindenképpen segített, hogy heti többször elővettem ezeket. A szív pedig a Tiger Store-ból van, nem bírtam nem benézni, miután Nettinél olvastam róla, ráadásul pár perc sétára van a sulimtól. Nem fogott meg teljesen a bolt, szerintem olyan, hogy vannak szuper dolgok, csak ki kell fogni őket, én így vagyok ezzel a szívvel, annyira megfogott a minimalistasága.

Nektek hogy telt a november? Mik voltak a kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése