2015. november 27., péntek

DIY rénszarvasos kép | Days Until Christmas: 27

Valaki már október vége óta karácsonyi lázban ég, valaki csak a 24-ét megelőző napokat szánja az ünnepi készülődésre, hát én múlt hét szombatig bírtam, egy alapos takarítás után kipakoltam a kedvenc díszeimet: a csillámos fehér csillagokat, a bronz, rénszarvas alakú gyertyámat, a hópihés lámpásokat, az óriási hógömbömet és a kis angyalszárnyat a kilincsemre. Ennek ellenére mindig bennem van, hogy kéne valami új kis elem, ezért minden évben ki szoktam próbálni néhány DIY ötletet. Idén nem tudok betelni a rénszarvasokkal, a Pinteresten pedig jobbnál jobb dekorációkat látok, úgyhogy neki is fogtam egy rénszarvasos kép elkészítésének: a képkeretek már amúgy is adottak voltak a szobámban, csak egy kicsit karácsonyiasítani kellett rajtuk. Az előbb pedig ahogy kipillantottam az ablakomon láttam, hogy elkezdett szállingózni a hó, így tökéletes a készülődés. 


Amire szükséged lesz:
  
   ❅  képkeret
   ❅  csillogós dekorgumi
   ❅  ragasztó (stift, folyékony vagy kétoldalú)
   ❅  fehér karton
   ❅  olló
   ❅  rénszarvas sziluett sablon 

Elkészítés:
Az első dolgom az volt, hogy kerestem egy rénszarvas sziluettet, amiből rengeteg sablon található az interneten, nekem ez volt szimpatikus, úgyhogy átrajzoltam egy fénymásolópapírra és kivágtam a mintát. Következő lépésként a kivágott sablonomat rajzoltam át a dekorgumi matt hátoldalára (ugye figyelni kell, hogy fordítva rajzoljuk fel, nehogy csalódás a végeredmény!), azután pedig ezt is kivágtam. Megvolt a csillogós rénszarvas sziluettem, amit már csak fel kellett ragasztanom a képkeretemre. Először egy fehér kartont helyeztem a képkeretbe, a plasztik részt eltávolítottam, ez lehet üvegből is, de a lényeg, hogy ez nem fog kelleni. A fehér lapra végül felragasztottam egy kétoldalú ragasztócsíkkal a szarvast, ami már a falamat díszíti. Nagyon gyorsan megvolt, és alig kellett hozzá valami, ráadásul ezeket beszerezni sem volt a legnehezebb. Először rózsaszín dekorgumit szerettem volna használni, de mivel az nem volt, bronz lett végül, amit egyáltalán nem bánok, de bármilyen színnel jól mutat szerintem, főleg, ha a képkeret színét is variáljátok, én képtelen vagyok lemondani a fehérről. Mintás képkerettel szerintem jobban mutat, mint az egyszerűbbekkel, azokkal még nekem is túl minimalista volt. Egyébként a képkeret az IKEA-ból van, imádom azt a kis mintát a szélén.




Nektek hogy tetszik? Van jól bevált DIY ötletetek karácsonyi dekorációra?

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én is, pedig ennél egyszerűbb nem is lehetett volna! :3

      Törlés
  2. egyszerű és mégis mennyire szuper! én pont most kerestem elő a karácsonyi égősort, nemsokára kidekorálom a szobámat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az eddig nem volt, de a múlt héten beszereztem egyet, nagyon hangulatos, kár, hogy eddig kihagytam.. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, én is valami rénszarvasos mintára gondoltam, ez a papír is tetszik *-*

    VálaszTörlés