2015. október 6., kedd

Sleep time essentials





A mai bejegyzés az esti rutinom különleges kellékeit fogja tartalmazni, mondhatjuk így is, mivel ezeket a termékeket szoktam lefekvés előtt használni nagyjából minden nap, a puha és ápolt bőr érdekében. Nyáron máshogy szokott lenni, akkor megoldom a smink eltávolítását micellás vízzel, sőt, általában nem is kell sok mindent eltávolítani, de ezzel az egy dologgal kiváltom az esti arctisztítást és a hidratálást is. Ha hidegebbre fordul az idő, akkor viszont más a helyzet, amikor érzem, hogy húzódik a bőröm, akkor ideje elővenni az olyan termékeket, amik különösen jól ápolnak. Az éjszaka pedig jó alkalom, hogy teljesen beszívódjanak a bőrbe, és könnyebben induljanak a másnap reggelek egy kis relaxálás után. 

The Body Shop teafaolaj
Ha előre látom, hogy valami olyasmi készül kijönni az arcomon, amit én nagyon nem szeretnék, akkor ezt az olajat keverem az éjszakai arckrémembe, vagy csak úgy önmagában felviszem a problémás területekre, jobb esetben területre, és hagyom hogy éjjel kifejtse a hatását, működni szokott.

Nivea Lip Butter
Elég kiadós egy ajakápoló, ezért is inkább ilyen 'esti' termék ez nekem. Már több posztban is leírtam szerintem, hogy mennyire szeretem: remekül táplál, szépen rendbe teszi az ajkakat és még az illata is nagyon finom.

The Body Shop Vitamin E éjszakai arckrém 
Egy kisebb kiszereléssel próbálkoztam először, de nagyon bevált ez a krém, nem is gondoltam volna. Sűrű, nem a legkönnyedebb állagú krém, de reggelre teljesen beszívódik a bőrbe, kell is neki az idő éjszaka erre, ezért mindenképpen csak este szoktam használni. 

English Tea Shop Sleepy Me tea 
Nem árt belőle egy bögre, ha az adott napon a szokásos koffeinadagnál több csúszott le. Többféle gyógynövény gondoskodik arról, hogy jól aludjunk éjjel, én ezekből a levendulát érzem ki a legjobban. Este egy bejegyzés írása közben vagy egy könyv mellett mindig van mellettem egy bögre ebből a teából, önmagában is nagyon finom. 

Dove Purely Pampering olaj
Mivel olaj, ezért meg kell adni neki az időt, hogy ami alatt nagyon puhává varázsolja a bőrünket. A blogokon olvasott sok pozitív vélemény meghozta a kedvem, hogy kipróbáljam, de főként az keltette fel a figyelmem, hogy nem hagy ragacsos érzetet, ami mégiscsak egy óriási pluszpont, hiszen egy olajról beszélünk. Egy alapos radírozás, aztán ez az olaj egy lazulós péntek estén, másnap reggel pedig adott a nagyon puha és sima bőr. Az illata sokáig érződik, én szeretem, édeskés, bár elég különleges, lehet nem mindenkinek tetszik. 

Rituals Lotus Shimmer testvaj
Ha nem az előbb említett olajat használom, akkor ez a testvaj kerül mostanában elő. A nyári kedvences posztban is szerepelt, kicsit sajnálom, hogy ilyenkor nem érvényesül a 'csillogós' különlegessége, de ebben a posztban mindenképp meg szerettem volna említeni, ugyanis a Rituals termékeiről rögtön a feltöltődés szó jut eszembe, mind az összetevők, mind a minőség miatt. Egy csipettnyi luxus ez a testápoló, amit szívesen adnék akár ajándékba is valakinek. 

Ti miket szerettek használni miután minden smink lekerült az arcotokról vagy különleges alkalmakkor, amikor be lehet vetni az extrább termékeket? 

2 megjegyzés:

  1. A Dove olajra kíváncsi lennék, de elég sok testápolóm van még így is otthon. Biztos nagyon jó kis termék lehet, én az Avon olajspray-ket is nagyon szeretm, főleg a könnyű felvitel miatt. a spray annyira egyszerű, utána elég csak "elmaszatolni" kicsit, nem kell órákig kenegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sok van még ezen kívül, egy ideig vissza kell fogjam magam.. Az Avon spray-kkel még nem találkoztam, de nagyon praktikus lehet. Ez a Dove ilyen "kiöntős", ami nem a legkényelmesebb megoldás, ezért csak kis adagokat szoktam egyszerre kiönteni, kicsit lassú folyamat, de megéri. :)

      Törlés