2015. október 18., vasárnap

Glamour-napok haul

Ezt a bejegyzést igazából múlt vasárnapra szántam, de mikor visszanéztem a képeket újra szerettem volna fotózni az egészet, szörnyűek lettek. Végül nem sikerült, szóval maradt az eretedi változat, hát, sajnos ez most ilyen lett. Viszont a Glamour-napokat sikerült kimaxolni, nagyjából mindent megtaláltam amit szerettem volna, ráadásul nem kellett sietni, bőven volt idő mindent jól átnézni és átgondolni, hogy kell-e, megérte rászánni egy napot, főleg, hogy ilyen jó hangulatban telt. Videó is készült a bejegyzéshez, hamarosan fent is lesz a Youtube-csatornámon. 



Tommy Hilfiger csizma - Office Shoes
Azt vettem észre, hogy sok helyen van ilyenkor kedvezmény annak ellenére, hogy az újságban nem található Glamour-kupon, ilyen az Office Shoes is, ahol már másodszorra jártam így. Úgyhogy érdemes figyelni, általában elég jól láthatóan ki szokott lenni írva ha van ilyen akció. Igazából egy bakancs miatt mentünk be ide, de nem volt, úgyhogy körülnéztem a csizmák között, úgyis régóta szerettem volna valamit az esős időkre is. Gumicsizma téren nem vagyok elég felkészült, a Huntert ismertem, de valahogy nem fogott meg soha, ez a Tommy Hilfiger annál inkább: egyrészt nagyon kényelmes, ami nem jön rosszul miután mostanában voltak gondok a lábammal, másrészt pedig nagyon megtetszett, főleg ez a barna kis részlet, szerintem nagyon jól mutat rajta.


H&M zoknik
Elég random, de imádom az ilyen puha zoknikat, itthon mindig ilyenekben járkálok, úgyhogy kellett az utánpótlás belőlük. A kassza előtt láttam meg ezt a kettőt a H&M-ben, és akkor nem igazán figyeltem, hogy milyen az anyaguk, csak megtetszett a mintájuk, meg ilyenkor amúgy is elég ha csak annyit látok, hogy vastag-szőrös zokni... De a lényeg, hogy ezek nagyon-nagyon kényelmesek és puhák, szóval nézzétek meg, ha ti is hasonlóan vagytok a zoknikkal, mint én.


Dove Pure Care Dry Oil sampon, balzsam és olaj
A hidratáló sampon és balzsam után ez volt a következő, amit kinéztem az őszi és téli időszakra, gondoltam jó lenne egy kis plusz a hajamnak, ez pedig olajokkal van gazdagítva. Magát a hajolajat is megvettem, mivel a Elséve hajápoló krém mégsem vált be annyira: egy-két alkalomra jó, de hosszútávon nem vettem észre, hogy olyan jót tenne a hajamnak, kell a tömény olaj úgy érzem.


Air Wick Life Scents illatgyertya - Mom's baking
Régebben volt egy nagyon nagy kedvenc fügés Air Wick gyertyám, amit egy ideje nem találok, úgyhogy mostanában nem is nézelődtem ezeknél a gyertyáknál. A Glamour-napok előtt viszont megláttam ezt az új kollekciót és egyrészt nagyon jó illatok találhatók benne, nekem ez a körtés-pités-vaníliás tetszett meg a legjobban, másrészt pedig a csomagolásuk is nagyon igényes, többféle változat létezik, én maradtam a legletisztultabbnál. Egyszerűen annyira tökéletes az illata az őszi időszakra: meleg, otthonos érzetet kelt a sült körte, a pitetészta és a vanília illata, tényleg olyan élethű, mintha épp most sülne valami a sütőben. 



Astor Quick'n Go! körömlakk 240
Klasszikus piros, amiből egy ideje már kifogytam, feldobja az összképet ha olyan outfitet sikerül választanom, ami csak fekete, fehér, esetleg szürke színekből áll. És ez a 45 másodperces száradás tényleg igaz, emaitt nagyon megszerettem.

Maybelline Browdrama szemöldökspirál
A Catrice után ki szerettem próbálni valami újat, ez pedig érdekes volt a kialakítása miatt: a keféje nem egyenes, hanem van egy gömb a végén. Még tesztelgetem, ide most inkább csak ennyit írok. Először is a színét benéztem, kicsit világosabb, mint a szemöldököm. Viszont csak 2 árnyalatban láttam, a másik nagyon sötét lett volna. Lehet a Glamour-napoknak tudható be, hogy már nagyon ki volt fosztva az állvány, és egyébként létezik belőle valamilyen köztes árnyalat.. A másik, hogy alig viszek fel belőle a szemöldökömre, de ilyen keményre szárad, és ez nem igazán jön be, miután a természetes szemöldökök híve vagyok..


Reserved kockás ing
Szeretek ingeket hordani, viszont egy kockás mindig is hiányzott a ruhatáramból, ezért most választottam egy sötétkéket, burgundi és fehér részletekkel. 

Reserved burgundi körszoknya
Körszoknyát is régóta szerettem volna, bár most ezek a "végig gombolós" szoknyák is tetszenek, mi ezeknek a pontos nevük? A lényeg, hogy abból csak barnát találtam, és ez a burgundi szín jobban meggyőzött, úgyhogy a körszoknyát választottam végül.

H&M csíkos felső
Alapdarab, szinte mindenhez megy, úgyhogy teljesen jól kihasználható, és nagyon megtetszett a puha anyaga.

H&M poncsó
Ebből a képen semmi sem látszik, de igazából egy fehér-szürke kockás takaróhoz áll a legközelebb a valóságban ez a poncsó. Ezt sál helyett vettem, valami óriásit szerettem volna, amibe jól bele lehet burkolózni a hideg napokon, hát sikerült megtalálni, a tédemig ér ez a poncsó. Nagyon szeretem a kabátom felett hordani, máshova nem is férne mondjuk, de erről mindenképp szeretnék egy outfit bejegyzést, nagyon jellemzi a mostani öltözködési stíliusomat/ szokásaimat.

Ti miket szereztetek be a Glamour-napokon? 

2 megjegyzés:

  1. Ez a csizma irtó jól néz ki, megkérdezhetem, hogy mennyibe került? Bár félek a választól :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is! :$ Ez most kicsit drágább volt, 24.990 Ft eredeti áron, de tényleg álom viselni. :)

      Törlés