2015. október 4., vasárnap

Catrice Camouflage folyékony korrektor teszt



A legjobb korrektor amit eddig próbáltam a Catrice Camouflage tégelyes kréme volt, viszont egy baj volt vele, hogy a szemem alá mindig valami mást kellett használnom, mert ez túl töménynek bizonyult arra a területre, pedig a fedése tökéletes lett volna. Ezért is örültem, amikor a Catrice új szortimentjének előzetesében megláttam ezt a korrektort: ugyanis a kedvenc tégelyes Camouflage folyékony változata. 

Mit ígér? 
"Sötét karikák, bőrhibák, piros foltok, pattanások – most már mind a múlté – a Folyékony Camouflage optimális fedést biztosít a makulátlan arcbőrért. A folyékony korrektor magasan pigmentált, vízálló és hatása hosszan tartó."

Biztosan sokan ismerik az eredeti verziót, az egy nagyon tömény, jól pigmentált, sűrű krém, ami a különbség a kettő között, hogy az új változatnak jóval krémesebb és kenhetőbb az állaga és a fedése valamivel gyengébb. A gyengébb nem azt jelenti, hogy nem elég jó, nekem így is sikerült az első használatkor a kellőnél jóval több mennyiséget felvinni. Néhány pötty elég a szem alá, így is eltűnnek a kialvatlanság nyomai. Így is picit összegyűlik a ráncokban nap végére a krém, ezért nem is érzem szükségét, hogy még töményebb legyen. A tartóssága egyébként teljesen jó, kibír egy egész napot, nem túlzás a leírásban, hogy hosszantartó, annyi, hogy a kisebb ráncokban azért megül egy idő után, szerencsére nem olyan mértékben, hogy látható is legyen. A vízállósága este, sminklemosásnál tűnt fel, kellett a több sminklemosó, és a vattámon is látszódott, hogy volt bőven mit letörölni.

A csomagolása átlátszó, ezért jól látható a tartalma: a krém színe és hogy mennyit fogyasztottunk el belőle. Egy puha applikátorral lehet felvinni a korrektort, szerintem ez sokkal higiénikusabb megoldás, mint a tégelyes változatnál az ujjal belenyúlás -persze létezik korrektorecset-, de emiatt ez elég táskabarát, és napközben bármikor könnyen lehet vele frissíteni a sminkünket. Gyulladt terület természetesen soha ne érintkezzen közvetlenül az applikátorral, hogy elkerüljük a további pattanásokat.

Ami külön tetszik benne, hogy 2 világos árnyalat kapható, én kifejezetten világosabb korrektorokat szeretek a szemem alá használni. Az egyik rózsaszínesebb, a másik sárgásabb tónusú, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt, én az előbbi kategóriába tartozom, úgyhogy a 010-es Porcellain árnyalatot vettem meg, aminek rajtam nagyon szép természetes hatása van felkenve. Tényleg elég világos, ezért mindenképpen próbáljatok ki egy tesztert. 

A folyékony állagából adódóan kell egy kicsit várni mire teljesen megszárad, ez nem tart olyan sokáig, mint a tégelyes korrektornál. Amit még észrevettem különbségbéknt a tégelyes és a folyékony Camouflage között, hogy előbbi kicsivel olajosabb, és talán ragacsosabb is, ami egész napon át érezhető, a folyékony teljesen mattra szárad.


Összességében nagyon örülök, hogy kipróbáltam ezt a korrektort is, viszont nem váltotta fel a tégelyes változatot: az az igazi a feltűnőbb bőrhibákra, viszont szem alá már túl sűrű, oda ez a folyékony krém a tökéletes. A Catrice ismét egy nagyon jó korrektort készített, ami magasan a legjobb szerintem drogériás viszonylatban, de alapban is, nem érzem szükségét egy drágább korrektornak. Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

4 megjegyzés:

  1. Megörültem, amikor megláttam, hogy írtál róla és ráadásul jó is! Pont vadászok egy folyékony korrektorra! A tégelyesen sokáig gondolkodtam, de ezek a krémesek annyira nem oda valók nálam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha hasznos volt! :) Szerintem mindkettő nagyon jó termék, az már egyénfüggő, hogy ki milyen állagot szeret vagy épp milyen területre keres korrektort. De ha folyékonyt szeretnél akkor ez mindenképpen jó választás lehet. :)

      Törlés
  2. de jó hogy írtál róla, megnézem magamnak :) a tégelyes változatot imádom, kíváncsi vagyok erre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam még a Glamour-napok előtt beszámolok róla, hogy ha valakinek megtetszik még kuponnal beszerezhesse. :)

      Törlés