2015. október 21., szerda

Autumn essentials '15

Tavaly készítettem az első ilyen bejegyzést, és már akkor eldöntöttem, hogy ebből több lesz, mert nagyon szerettem összeválogatni azokat a dolgokat, amiket előszeretettel veszek elő, ha beköszönt az ősz. Más blogokon is mindig nagyon hangulatosak ezek a posztok, akkor is megjön a kedvem az adott évszakhoz, ha egyébként nem vagyok annyira oda érte. A ruhák és kiegészítők most kimaradtak, ezek majd az őszi kapszulagardrób szereplői lesznek. Az ilyen bejegyzésekkel mindig az a célom, hogy inspirálóak legyenek, vagy egyszerűen csak jó legyen őket elolvasni, úgyhogy remélem sikerül ezt elérnem és tetszeni fog Nektek. :)


Air Wick Life Scents gyertya - Mom's baking
Ősszel előkerülnek nálam az otthonos, meleg hangulatot teremtő illatok, egy esős, hideg napon ez az egyik legjobb módszer kicsit barátságosabbá varázsolni a környezetemet. A szokásos fahéjas alma és füge illatok mellett most egy másik gyümölcs illatozik mellettem: a sült körte, a sütőben készülő pite és vanília illatával kiegészítve, mennyei. Már csak egy jó köny, sorozat vagy film kell mellé, és egy forró ital, így lesznek tökéletesek a péntek esték. 


Kiko körömlakk 243
A burgundi árnyalatból minden szezonban új lakk kell, nem nehéz 3 hónap alatt elhasználnom egy egész üveggel. A Kikoban találtam rá erre az újabb, szépséges darabra. A színe nem túl sötét, a tavalyi China Glaze lakkhoz képest világosabb, vörösborosabb árnyalat, ebben jobban dominálnak a lilás-bordós színek, nagyjából így tudnám jellemezni. 

Oriflame körömlakk - Amethyst
Szörnyű ez a kép erről a lakkról, hiszen alig adja át az igazi színét, bár hologramos lakkoknál ez amúgy is elég nehéz. Az alapszíne nagyon sötét, már-már feketébe hajló lila, amit ha fény ér, megmutatkoznak a benne lévő bronz-arany csillámok is. Így nekem se keltené fel az érdeklődésem, de tényleg nagyon szép felkenve, egy különlegesebb őszi körömlakk.


Dove Pure Care Dry Oil hajápoló olaj
A hajápolási termékek közül az olajak a kedvenceim, sokkal egészségesebb és élettel telibb lesz a hajam 2 csepp olajtól, emiatt sosem hagyom ki ezt a lépést. Ami egy olajban fontos nekem, hogy ne nehezítse el a hajam, mégis kellően ápoljon, szívódjon be rendesen és ne hagyjon ragacsos érzést. Az illat persze nem maradhat el, főleg, hogy ilyen termékeknél ezt napokig érzem magamon. Most épp ezt a Dove-ot kezdtem el használni, a blogokon olvasott vélemények alapján elég jónak tűnt, de a makadámdió olaj győzött meg igazán, ez az olaj valahogy mindig bejött. Nagyon finom illatú lett a hajam tőle, amelett, hogy nagyon simává és puhává tette.


Rimmel Kate Moss rúzs - 42
A Rimmel és Kate Moss legutóbbi közös munkájának eredménye a nude vonal, amibe gyönyörű rúzsok kerültek. Drogériában szerintem elég nehéz kiválasztani a legmegfelelőbb nude árnyalatot, legalábbis eddig nekem sosem sikerült eltalálni, hogy mennyire is legyen nude az a rúzs, de valahogy mindig sikerült olyat választani, hogy az alapozómmal visszafogottam eredményt érhettem el volna a számon. Ebben a kollekcióban viszont 4 verzió közül választhatunk, vannak barackos, rózsaszínes, sötétebb-világosabb árnyalatok, szóval én is megtaláltam végre a nekem valót, a 42-es lett az igazi, ami egy világosabb rózsaszín, némi barackkal. Krémes rúzs, hagyományos finissel (nem is túl fényes, nem is matt), de figyeljünk, hogy mindig hidratált ajkakra vigyük fel. Sötétebb szemsmnikkel a legjobb kombináció szerintem, az egyik kedvencem őszre. 

Rimmel Kate Moss rúzs - 107
A bordó. Nálam must-have darab, és kellett egy kis idő amíg eljutottam addig, hogy ne essen a komfortzónámon kívűl sötét ajkakkal emberek közé menni, de ezzel a rúzzsal tört meg a jég, a sötétebb árnyalata ellenére nagyon is viselhető, nem hiába lett ekkora népszerűsége. Nem kifejezzetten az a burgundi, amit úgy imádok, van egy pinkesebb oldala, legalábbis rajtam. Ami még mindenépp említésre méltó: annyira jó, hogy matt a finise, ettől lesz olyan szép az összhatás. Egy igazi drogériás kincs. 

Essence Sheer&Shine rúzs- 03 BFF
Az essence új szortimentjében jelent meg a Sheer&Shine kollekció, és annyira örülök, hogy csak úgy kipróbáltam néhány tetszet, mert nagyon jó kis termékek lettek ezek. Az árnyalatok is érdekesek, én egy pirosas-mályvás-rózsaszíneset választottam. Elég nehéz leírni ezt a színt, miután mindig másnak látom. A hatása vizes, olyan 'juicy', talán ez a legjobb szó rá. Emellett egyáltalán nem ragacsos és ez az a rúzs, amit bármikor szívesen felkenek, mégha a szám nincs is a legjobb állapotában, szerintem még kicsit hidratál is. Ráadásul még teltebbnek tűnnek az ajkaim, ha ezt használom, nem mintha szükségem lenne rá vagy ezért vettem volna meg, de végülis nem rossz, főleg ha valaki szereti, ha egy rúzs ilyet is tud. 


Catrice Camouflage folyékony korrektor 
Ezt a korrektort egy nagy felfedéznek érzem, ezért sem került ide alapozó vagy BB krém. A hétköznapokon a kettő közül szoktam reggel eldönteni, hogy épp mire van szüksége a bőrömnek, van olyan is, hogy végül semmi nem kerül az arcomra, kivéve ezt a korrektort, mert ez mind a három esetben jelen van: ha BB krémet használok akkor a szemem alá szoktam felvinni és azokra a bőrhibákra amikhez a színezett hidatáló kevésnek bizonyult, alapozó esetében csak a nagyobb bőrhibák elfedése miatt szoktam elővenni, de néha csak elég önmagában, a végeredménnyel eddig mindig elégedett voltam. A tesztet ITT olvashatjátok róla. 

Gyöngy fülbevaló
Egy klasszikus gyöngy fülbevaló mindig jól jön, ennek viszont az a különlegessége, hogy nem csak elölről, hanem hátulról is érdekes: a megszokott kis kapocs helyett egy arany szögecs van itt, és ez nagyon jól tud mutatni ha fel van kötve a hajam, kicsit visszavesz a gyöngy klasszikus jellegéből. Nagyon tetszenek ezek a kétoldalú fülbevalók, főleg amikor elöl kisebb, hátul nagyobb gyöngy van, ad egy kis pluszt a kinézetünkhöz. 


Dior Miss Dior Chérie parfüm
A tavalyi válogatásban is szerepelt ez a parfüm, de idén is itt érzem a helyét, olyan igazi örök illat. Nagyon az illatomnak érzem, főleg ilyenkor ősszel és télen, mivel elég erős, karakteres illat, olyan amit rögtön azonosítani tudok a nevével, ha valakin megérzem. Alapjegyei a pézsma és pacsuli, ehhez társulnak még gyümölcsös és virágos jegyek, a karamellás popcornnal együtt. Illatot leírni szerintem szinte lehetetlen, és még leírás alapján is nehéz elképzelni, de a lényeg, hogy ezek az összetevők nagyon finom elegyet alkotnak egymással, nagyon meg lehet szeretni.

Nektek mik az őszi időszak legfontosabb kellékei? 

5 megjegyzés:

  1. A Miss Dior nekem is meg van, már régóta próbálom eladni, mert nekem abszolút nem a világom ez az illat sajnos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél tényleg nagyon igaz, hogy valakin ilyen valakin olyan. Anyukám például magán egyáltalán nem szerette, tőlem mindig megkérdezi mi van rajtam, ha ezt viselem.. :D

      Törlés
  2. AAAaaah, mostanában vetted a Miss Dior Chérie-t??? Ugyanis ezer helyen kerestem nemrég, de mindenhol azt a választ kaptam, hogy már nem gyártják. Csak a sima Miss Dior, ill. egyéb változatok voltak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, és nem is Magyarországon, de tudom, hogy nálunk már szinte lehetetlen beszerezni, úgyhogy vigyázok rá.. :/ Nem tudom miért vonták ki a forgalomból, nagyon népszerű volt pedig..

      Törlés
  3. A Rimmel 107-es rúzst a Te ajánlásodra vettem meg a Glamour napokon és azóta imádom, köszönöm szépen! =)
    Az Oriflame lakk nekem is megvan, köszi, hogy eszembe juttattad, ráadásul most pont itthon vagyok, le is viszem magammal mikor vasárnap utazom vissza az egyetemre. =D

    VálaszTörlés