2015. szeptember 12., szombat

Őszi újdonságok




Nyáron eléggé hanyagoltam a sminkelést, akkor nem ez volt a legfontosabb, viszont itt az ősz, nekem pedig újra van kedvem elővenni a sötétebb rúzsokat, szemhéjpúdereket a barna különböző árnyalataiban és a kedvenc burgundi lakkomat. Sok-sok újdonság is megjelent a drogériákban, amikre kíváncsi voltam, ilyen például az Essence és a Catrice új szortimentje, az új Kate Moss nude kollekció a Rimmeltől és a L'oréal egyik új hajápoló terméke is, ezekről lesz szó a mai bejegyzésben. 

Maybelline Color Tattoo - On And On Bronze
Igaz, a Color Tattoo-k nem számítanak újnak, de ez az árnyalat eddig kimaradt nálam. Ősszel szeretem a barnás színeket, ez is egy nagyon szép bronzos, barnás, kicsit aranyba hajló árnyalat csillámokkal gazdagítva. A hétköznapok darabja, mert elég csak ujjal, néhány mozdulattal eldolgozni,  és nap közben sem kell attól félni, hogy elmozdulna a helyéről a festék.  

Rimmel Kate Moss rúzs - 42 Apricot Nude
A Rimmel rúzsokat tavaly ilyenkor fedeztem fel, akkor jelentek meg az első Kate Moss darabok, és végre nude árnyalatok is bekerültek a kollekcióba. A négyféle árnyalatból én egy barackosabb verziót választottam, ez a második legvilágosabb árnyalat. Megfelelően fed, bár nekem kissé mű a hatása, ezért az ujjammal még el szoktam oszlatni, hogy szebb legyen a végeredmény, plusz előtte hidratálni is ajánlott. A szín órákon át tart, ha szeretnétek szép nude rúzst, akkor érdemes ezt a kollekciót megnézni, nehéz szép nude darabokat kifogni drogériás szinten.

Essence Sheer&Shine rúzs - 03 BFF
Az előzetesek alapján nem fogott meg igazán ez a vonal, mert valamiért az volt bennem, hogy ezek a fényes finist és könnyed állagot ígérő rúzsok nem lesznek valami intenzív színűek. A boltban viszont már teljesen más volt a történet: kipróbáltam néhány tesztert, szerencsére, mert szuperek lettek ezek a rúzsok. A formula miatt nem szárítanak, egy közepes fedésű színt és fényes finist kapunk. Változatos és kifejezetten szép színek közül választhatunk, velem most egy sötétebb rózsaszín árnyalat jött haza. Szerintem drogériás viszonylatban egy nagyon jó termékkel állt elő az Essence, ár-érték arányban meg főleg megállja a helyét.

L'oréal Super Liner Blackbuster szemhéjtus
Már egy ideje szeretnék kipróbálni egy igazi vastag filces tust, végül erre esett a választásom. Elég nagy csalódás, ugyanis az extra fekete szín, amit ígér, nálam egy halvány feketés valamiben merül ki. Csíkoz, így építeni sem lehet a színt, hogy ezzel egy kicsit erősebb legyen, úgyhogy azt már tesztelni sem tudtam, hogy meddig tart. Nem tudom miért nem működik, lehet csak egy kiszáradt darabot fogtam ki, de akkor is kiábrándító.

Maybelline Lash Sensational szempillaspirál
Azt hiszem ez lesz a Rocket utódja, pedig az tényleg nagy kedvenc volt. De talán ez az a szempillaspirál, ami pont úgy teljesít minden kategóriában, ahogy én szeretem: szépen elválasztja a pillákat, emellett jól dúsítja és meg is emeli őket, és egy picit hosszít is. A színe intenzív fekete, az applikátora talán kicsit több festéket is vesz fel, mint kellene, és ami még talán ellene szól, hogy elég nehéz teljesen lemosni, de ezért cserébe hosszantartó hatást kapunk. Szereteem.

Catrice Prime And Fine szemhéjalapozó
Ez egy nagyon jó névnapi ajándék volt, mert régóta elfogyott a szemhéjalapom, végre itt a pótlás, ráadásul én is ezt néztem ki következőnek. Az adagolója applikátoros, amivel könnyen fel lehet vinni a krémet. Miután pedig eloszlattuk, jóval meghosszabbítja a szemsminkünk tartósságát.

L'oréal Elseve Extraordinary Oil hajápoló krém
Szerintem ez az egyik legérdekesebb újdonság idén ősszel, ugyanis ez egy olajokkal gazdagított krém, szóval aki eddig nem szerette a hajolajakat önmagukban, ez egy jó alternatíva lehet. 6 féle virágolajat tartalmaz, emiatt egyrészt isteni az illata és kellően ápolja a hajunkat. Én száraz hajra szoktam felvinni, a hajvégekre koncentrálva, fültől lefelé és csakis egyszer egy hajmosás után. Az állaga jóval hígabb, mint egy olajé, emiatt könnyebb abba a hibába esni, hogy túl sokat viszünk fel vagy nem tudjuk rendesen eloszlatni. Puha, könnyen kifésülhető haj a végeredmény finom illattal, LOVE!

L'oréal Casting Sunkiss Jelly
Egy újabb adag Sunkiss Jelly-t is beszereztem, szerintem ez a legegyszerűbb módja, ha kisebb változtatást szeretnénk végrehajtani a hajunkon, otthon. Lehet már unjátok, hiszen annyiszor szerepelt már a blogon, de én még nem untam meg, hogy egyre szőkébb lesz a hajam, ősszel is jöhet ez a napszítta hatás.

Ti miket szereztetek be őszre? Vannak olyan újdonságok amit kinéztetek? 

1 megjegyzés:

  1. én is most próbálgatom az őszi sminkem :) imádok sminkelni, de melyik csaj nem :) itt egy csajos oldal, nekünk csajoknak, kicsit komolyabb témával, olvasgassatok http://bit.do/betepve

    VálaszTörlés