2015. augusztus 2., vasárnap

Kiko haul





A július egyik nagy programja nálam egy 9 napos olasz vulkántúra volt, ami megér egy külön bejegyzést, szóval erről többet hamarosan, de ha Olaszország és sminkek -ami a bloghoz igazán kötődik- akkor nekem rögtön a Kiko jut eszembe, és mindenképp el szerettem volna látogatni egybe. Jó pár üzletük útba is esett, végül három dolgot vettem: egy lakkot, egy szájfilcet és egy krémes szájceruzát, ami pirosító is egyben. 

Kiko Nail Lacquer 243 
Még régebben olvastam valahol, hogy mennyire tartósak és csak úgy egyszerűen jók a Kiko lakkjai, és elég kíváncsi voltam, úgyhogy választottam is egyet. Színben maradtam a kedvenc burgundinál, úgyis épp kifogytam ebből az árnyalatból. Két réteg kell, hogy megfelelően fedjen, és egy picit halványabb a szín, mint ahogy az üvegben látszik, de egy nagyonszép berry szín, nálam ez mindig jöhet.

Kiko Long Lasting Colour Lip Marker
Színre szinte ugyanaz a körömlakk és ez a szájfilc, nagyon tartós és elég intenzív, én a bordó rúzsokat is szeretem, de ez azért hasznosabb nyárra, vagy amúgy is, ha hosszantartó színt szeretnénk a szánkon. A hidratálás persze fontos előtte, így a végeredmény nagyon szép matt lesz, és tényleg egész napon át tart. 

Kiko Free Spirit Lips & Cheeks 
Szeretek krémes pirosítót használni, ezért bátorkodtam ezzel, ráadásul ajakra is fel lehet vinni. Rózsaszínes-barack színe van, és meglepő módon ez is mattra szárad. Szépen el lehet dolgozni, és kell is, mert nagyon intenzíven pigmentált, annak ellenére, hogy egy világos színről van szó. Éppen ezért úgy érzem, hogy ha a számon van akkor kicsit ilyen neonos hatása van, vagy csak megszoktam, hogy fehér a bőröm és most lebarnulva furcsák a világosabb árnyalatok... 

Elsőre ezt a három dolgot gondoltam kipróbálni, de biztos van még sok jó dolog a kínálatban. Ti használtatok már valamit ettől a márkától? 

1 megjegyzés: