2015. május 11., hétfő

Ombre körmök






Mostanában nagyon megszerettem a különböző körömfestési technikákat, a jelly sandwich hatás mellett az ombre, vagyis színátmenetes körmök lettek a kedvenceim. Ezt már többször is elkészítettem, de valahogy mindig ebben a nyári időszakban jön rám, hogy lehet egyszerre több szín is a körmeimen. Most én a kékes és zöldes színeket kevertem, ez egy kicsit merészebb párosítás mintha csak egy adott szín több árnyalatát használnánk egyre sötétedő vagy éppen világosodó sorrendben. Ha pedig szerettek kísérletezni, jöhetnek az élénkebb, neon színek, egyébként pont egy ilyen kombináció miatt tetszett meg nekem ez az ombre trend Allison videójában, amit be is linkelek, mert nagyon jól elmagyarázza és megmutatja, hogy miről is van szó: https://www.youtube.com/watch?v=SggvCJe2efc

Az elkészítése nagyon egyszerű és viszonylag hamar meg is van, a hosszadalmas folyamat benne a felesleges körömlakk eltávolítása a körmünk körül, de ezt ragasztószalaggal meg lehet előzni, és máris kevesebb festék fog menni a bőrünkre - ez a szivacsos technika ilyen. A 3 kiválasztott színt - egy sötétebb tengerkéket, egy tompa zöldet és élénk mentát, ebben a sorrendben - felcsíkoztam a szivacsomra, nagyjából akkora felületre amekkora a körmöm. Aztán az előzőleg a legvilágosabb színnel kifestett körmeimre ráütögettem a szivacs segítségével a lakkokat és addig ismételtem ezt a műveletet, amíg olyan intenív nem lett a szín, amennyire szerettem volna. A fényesség és tartósság érdekében egy réteg átlátszó fedőlakkot vittem még fel, és már csak a legkevésbé izgalmas rész maradt: a hibák kijavítása, de ez sem tartott túl sokáig.

Amiket használtam: 
Astor körömlakk - 269 Royal Garden
Rimmel 60 seconds körömlakk - 813 Round And Round The Garden
Essence colour&go körömlakk - 146 That's What I Mint!

Nektek hogy tetszik? Milyen színekkel szoktatok próbálkozni? 

1 megjegyzés: