2015. május 2., szombat

April buys




♡ L'oréal Casting Sunkiss Jelly ♡ Maybelline Superstay Better Skin alapozó ♡ Rimmel Oh My Gloss szájfény ♡ Rimmel Stay Matte púder ♡ Catrice folyékony szemhéjtus (vízálló) 

A legutóbbi Glamour-napok után nem készítettem külön erről szóló posztot, most kimaradt a nagyobb bevásárlás, de az 50%-os beauty kuponok azért nálam sem maradtak kihasználatlanul...

A Maybelline polcain nemrég megjelent egy új alapozó, ezt mindenképp ki szerettem volna próbálni, mert nagyon ígértesnek tűnt: hosszantartó hatás, és segít láthatóan szebbé tenni a bőrt. Ami nagyon tetszik benne az a fedése, szépen eltünteti a bőrhibákat és egységes lesz a végeredmény. Azt még nem vettem észre, hogy javított volna valamit a bőrömön, bár nem is emiatt a hatás miatt vettem meg - ha tényleg javítani szeretnék a bőröm állapotán, nem ez lesz az első dolog amit bevetek, de lehet nem vagyok elég optimista és tényleg lehetséges, hogy egy alapozó ilyet is tud. De a lényeg, nagyon szépen fed, emiatt nagy kedvenccé vált az utóbbi hónapban.

Még nagyon régen kaptam az egyik barátnőmtől egy barackszínű szájfényt, amit utána évekig használtam, aztán elfogyott, de persze azt az árnyalatot már sehol sem találtam. Aztán láttam, hogy a Rimmel újít szájfények terén, és az új Oh My Gloss vonalban pont van egy olyan árnyalat, amit kerestem. Szóval a szín tökéletes, nagyjából minden nap ez volt rajtam gimi alatt, és a régi szájfényemmel együtt az is közös, hogy mind a kettő rettenetesen ragad(t), erre vigyázzatok. A másik része pedig, hogy csillámos. Nagyon nem vagyok csillámpárti, lehet fényes valami, de legjobb ha matt, viszont nem feltűnően nagy csillámdarabok vannak benne, csak kicsivel fényesebb az összhatás. Ami még plusz benne, hogy argánolajat tartalmaz, emiatt egyáltalán nem szárít, nagyon kellemes viselni.

A L'oréal Sunkiss Jelly egy must-have nyári termék, főleg mert pont ilyen napszítta szőkés-barnás színű hajat szeretnék egy ideje. El is használtam egy tubussal belőle, és teljesen természetes lett a hatás, mintha a nap végezte volna ezt a munkát a hajammal. Ez egyben azt is jelenti, hogy semmi drasztikus változás nem történt, csak néhány árnyalattal lett világosabb a hajam, de ezt is szerettem volna. Ráadásul az a jó benne, hogy fokozatosan lehet még az eredményen világosítani, úgyhogy aki csak kevés világosítást szeretne, otthon, tökéletes választás lehet, lehetetlen elrontani, olyan mintha egy hajbalzsamot használnánk. 

A sima, folyékony Catrice tus nagy kedvencem, általában azt használom, de nyakunkon a nyár, és ki szerettem volna próbálni mi a különbség a kettő között. Ez valóban tartósabb, és nap végére sem lesz több smink a szemem alatt mint amennyivel elindultam, szóval ez sem volt rossz vétel, remélem nyár végén is ezt fogom gondolni majd.

A klasszikus Stay Matte púder, amit azért írtam így, mert szerintem már mindenki ismeri Youtube videókból vagy olvasott róla különböző véleményeket blogokon. Igazából biztosra szerettem volna menni, ezért választottam ezt, és eddig bevált nekem is. Szeretem ha egy púder olyan, hogy nem látszik meg az a púderréteg az arcunkon amivel némelyek túlzásba tudnak esni, ez is ilyen, főleg ha leheletvékony rétegben visszük fel - ilyenkor viszont kell napközben egy kis frissítés, hogy biztosan matt legyen az arcunk estig.

Ezek lettek volna azok a dolgok, amiket április folyamán szereztem be, ha már a Glamour-napok el is teltek, jövő héten Joy-napok, és épp nemrég láttam a kuponokat, elég sok köztük az 50%-os, drogériákba felhasználható, szóval ha lemaradtatok, remélem hasznos volt ez a bejegyzés. 

2 megjegyzés:

  1. ezt a sunkiss jelly-t biztosan beszerzem, tegnap is olvastam egy tesztet róla ami alapján megtetszett de a te véleményed adta meg a végső löketet :) remélem tényleg nem lehet elrontani :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, elrontani biztosan nem, még nekem is ment! :D

      Törlés