2015. április 5., vasárnap

Márciusi kedvencek





♡ Dove Oxygen Moisture sampon & balzsam ♡ Yankee Candle Beach Flowers gyertya ♡ Maybelline rúzs 140 Juicy Bubblegum ♡ Essie 831 Nice Package lakk ♡ L'occitane rózsás & cseresznyevirágos kézkrém ♡ Labello lip butter ♡

Március legnagyobb felfedezése a Dove Oxygen Moisture sampon és balzsam volt, ami igazából annyira nem is felfedezés, mert már régóta gondoltam, hogy jó lenne kipróbálni őket. Mostanában szeretek többet foglalkozni a hajammal, ami ezzel a samponnal és balzsammal kicsit ellentmondásban van, mert pont azt érem el velük, hogy 4 napig nem kell azzal törődnöm, hogy mit kezdjek a hajammal badhairdayeken, hogy valahogy nézzen már ki. Elvileg dúsabb lesz a termékcsalád használatától a hajunk és egyben hidratál is, én inkább utóbbit vettem észre meg még hogy nagyon alaposan tisztít. Egyáltalán nem nehezít el, ez nagyon tetszik és szerintem nyáron is fogom szeretni emiatt. 

Előkerültek a tavaszi, vidámabb színek is, mint például az egyik kedvenc pink lakkom az essie-től vagy a Maybelline Juicy Bubblegum nevű rúzsa, ami egy vizes hatású, kicsit Barbie-s rózsaszín. Imádnivaló a textúrája is: közepesen fed, amit most egy ilyen élénk színnél nem igazán bánok, egyáltalán nem szárít és nagyon szép egyenletes fedést nyújt, fényes végeredménnyel. Előtte éjjel még egy jó adag a labello áfonyás ajakvajából, így biztos nem lesz száraz a szám. 

A L'occitane kézkrémek (rózsa és cseresznyevirág) valamelyik táskámban vannak általában, jó érzés ezeket napközben néha elővenni, ha már szárazabbnak tűnnek a kezeim. 

A tavaszi hangulat az illatokra is érvényes, a sok sok sütis, édes illat után egy frissebbre váltottam, most a Yankee Candle Beach Flowers nevű gyertyája ég mellettem. Kellemes virágos illat, már a nyárra emlékeztet..

Ebben a hónapban ennyi minden gyűlt össze mint kedvenc, és a Hamupipőke! Nem terveztem előre, hogy ezt majd moziban megnézem, de így lett, és annyira nem bántam meg, hogy így történt. Gyönyörű volt ez a film, mármint képileg, a történet ugye adott volt - nekem ez volt az egyik kedvenc mesém. A lényeg, hogy nem számítottam, hogy ilyen jó lesz a filmes verzió, egy élmény volt megnézni azon a kedd estén... 

Ti miket szerettetek márciusban? 

1 megjegyzés: