2015. január 30., péntek

Januári kedvencek




Ez a hónap tipikusan úgy telt el, hogy szinte mindig ugyanahhoz a dologhoz nyúltam, ha egy színt szerettem volna tenni a számra vagy épp lakkoztam, ezeket pedig össze is szedtem ebben a bejegyzésben, íme a januári kedvencek:

Reggelente a Rimmel Wake Me Up alapozóval szoktam kezdeni a sminkelést. Egyre jobban szeretem azokat az alapozókat amik nem matt finisűek, hanem egy egészséges fényt adnak az arcnak, ez is pont ilyen. A fedése nem a legerősebb, de ez nem is hiányzik igazából hétköznapokon, sokkal jobban szeretem, hogy egyfajta csillogást kölcsönöz az arcnak, tényleg éberebb hatást kelt - még vizsgaidőszakban is. 

A számra mostanában egy elég visszafogott színt használok, a Catrice Pure Shine Colour Lip Balm - 060 Go Flamingo Go! árnyalatát, ami elsőre túlságosan is narancssárgának tűnik, de inkább szájfényes hatása van, és a végeredmény egy halvány rózsaszínes-barackos árnyalat. Egyébként kifutó termék, úgyhogy az utolsó darabok most elég jó áron kaphatók.  

Nyáron alaposan betáraztam ajakápolóból Hollandiában - akkor még fogalmam sem volt, hogy nálunk a Müllerben is lehet kapni Burt's Bees termékeket. Sebaj, már tudom hol szerezzem be ha kell utánpótlás. Először elég furcsa volt, mert állagra legközelebb a viaszhoz van, nem sajnálták belőle a mentolt sem, de érdekesmód pont ezeket szeretem benne. Nem csillog, sokkal inkább egy matt hatást kölcsönöz, ami miatt szeretem rúzsok alá használni és persze a lényeg, még télen is teljesen jól hidratál, úgyhogy ez is egy nagy kedvencem mostanában.    

The Body Shop vanília brülée kézkrém mindig velem van a táskámban a tél folyamán, nagyon gyorsan beszívódik, szóval bármikor, bárhol jól jön. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni, az egyik karácsonyi illat volt: nagyon tömény fűszeres-vaníliás. 

Balea rózsás-levendulás krém: a barátnőktől kapott ajándékok egyszerűen mindig JÓK, ahogyan ez is (plusz a szavasos gyertyáról és ékszertartó tálról is itt kell megemlékeznem), imádom ezt az illatkombinációt.

A csillámos fedőlakkokat az ünnepek után sem tettem el, bár csak a gyűrűsujjamra szoktam felvinni egy réteget ezekből, most épp fehér vagy világoskék alapra. Valahol az ezüst és az arany között van ez a Catrice lakk, szerintem jól mutat minden színnel, jól kihasználható darab. 

Hahh, Tangle Teezer. Nem hiába ekkora körülötte a hype, eddig ezzel sikerült hajmosás után a legkönnyebben kifésülni a hajamat, azt hiszem hosszú hajúak tudják miről beszélek.

Mik voltak a ti kedvenceitek januárban? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése