2014. november 3., hétfő

Yankee Candle haul




Gyengéim az illatok, és ez nem csak parfümökben merül ki, a szobámbat is szeretem telerakni illatos gyertyákkal. A Yankee Candle-t nagyon megszerettem az utóbbi időben, hosszantartóak és isteni illatokban kaphatók, épp a Beach Wood illatozik mellettem a bejegyzés írása közben. A viaszoknak erőteljes illatuk van, és vizonylag sokáig (kb. 8 óra) kitartanak, így általában ezt a formát választom ha új illatokkal kísérletezek. Most hogy itt a hideg idő, és sokat vagyok bent, beszereztem pár új darabot az őszi és halloweeni kollekcióból... 

Amber Moon
Szerintem teljesen őszies illat, fűszeres, ami miatt nagyon különleges szerintem, nem is tudnám mihez hasolnítani. 

Witches Brew
Nagyon különleges, nem csak az olvadt fekete viasz látványa hanem maga az illat is: fűszeres, egzotikus, de inkább édesbe hajlik. Ez lett a kedvencem.  

Ghostly Treats
Néha szeretem ha elárasztanak az édes illatok, ez pontosan az a mályvacukor miatt, nem tudom nem szeretni.  

Ti hogy álltok a gyertyákkal? Van kedvenc illatotok?

12 megjegyzés:

  1. Ú, én holnap megyek a Dohány utcába beszerezni pár illatot, a Kitchen's Spice-ot égettem három napig, de ideje keresnem valami mást is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úú, a jó kis otthon-illatok :3 én már csak a karácsonyikat várom jobban :D

      Törlés
  2. Mennyibe kerültek ezek a gyertyák? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mintagyertyák 650 Ft-ba kerülnek, a viaszok pedig 450 Ft-ba, szerintem utóbbiak nagyon megérik, sokáig intenzív az illatuk :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Yeah, they are such a pretty decoration as well! :)

      Törlés
  4. Az Amber Moon nagyon fincsi illat. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon tetszett ez a poszt mert ősszel, télen sokkal több gyertyát, illóolajat stb. használok el. Mivel már kezdtek kifogyni belőlük, ezért ha majd újra pesten járok majd szerzek be belőlük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! :) Jajj, nálam is sorakozik még pár illóolaj.. almás-fahéjas, levendulás, sleepy time.. :D #addicted

      Törlés
  6. Nagyon szeretem a Witches Brew illatát, csudi jóóó *-*, a többi is meg van de még nem próbáltam! :)

    VálaszTörlés