2014. november 16., vasárnap

Októberi kedvencek







Kicsit megcsúszva az októberi kedvencekkel, de a bejegyzés már 2 hete itt várakozik, úgyhogy gondoltam azért kiposztolom miket használtam legtöbbet az elmúlt hónapban. Elég sok újdonság lesz, mert azalatt az idő alatt amikor Hollandiában voltam nem igazán született új bejegyzés, de majd erről is írhatok még bővebben.. 

Mexx Energizing Woman EDT
Tavaly szeptemberben volt egy sajtótájékoztató a Mexx új illatairól, és a kifele menet kapott ajándéktáskában ez a parfüm is szerepelt - vagyis nem pont ez, mert már a második üvegnél járok. Kellemes hétköznapi illat, viszont nem igazán visszafogott, ezért szerintem máskor is megállja a helyét, mondjuk egy buliban vagy esti programon. Már a nevéből is adódik, hogy energikus és erőteljesebb virágos-gyümölcsös illat, én nagyon megszerettem.  

Models Own HyperGel lakk - Naked Glow
Zselés finisű bézs, szeretem önmagában, de nagyon jól fel is lehet dobni egy arany csillámos fedőlakkal, vagy fehér pelyhessel, de fekete homoklakkal is próbáltam már. 

Rimmel Kate Moss rúzs 107 
Régebben amennyire a természetes árnyalatok és nude színek felé hajlottam, most annyira szívesen viselek sötétebb rúzsokat, mint amilyen ez is. Tökéletes darab egy szájhangsúlyos sminkhez, tényleg furcsa belegondolni, hogy sötétbordó rúzsban mászkálok hétköznapokon, de így van.  

China Glaze - Conduct Yourself
Burgundi, és imádom ezt az árnyalatot, csupán ennyi. Az egyik képen csillámosnak tűnhet, ez csak akkor észrevehető ha rásüt a nap, különben pedig egy erőteljes, mély bordó szín. 

Syoss hővédő spray
Már épp ideje volt, hogy vegyek egy új hővédőt, ez lett az, és különösebben azért szeretem mert nagyon tartós lesz a hajam ha vasalás/ göndörítés előtt került rá ebből néhány fújásnyi.  

Herbal Essences Hello Hydration sampon és balzsam
Még Hollandiában szerettem meg ezt a márkát és be is táraztam belőle kicsit, miután nálunk nem lehet kapni - de valaki mondhatná hogy lehet :3. Kókuszos illat, és puha lesz a hajam tőle, több nem is kell. 

The Body Shop argánolajas testradír
Nem is kérdés, hogy helye van-e a kedvencek között, nagyon megszerettem a Glamour napokon beszerzett testradírt, kellemesen radíroz és sokáig megmaradt a finom, fűszeres illata.

Labello lip butter - Blueberry Blush
A vaníliás-makadámdiós változatot már javában elhasználtam, és múltkor a Müllerben sétálva nem tudtam otthagyni ezt az áfonyás joghurtos illatút, szerencsére ebben sem kellett csalódnom. 

SIX gyűrű
A mindennapjaim kiegészítője, viszont outfit posztokban nem nagyon érvényesül, azért tettem be ide. 

Yankee Candle Witches Brew viasz
Az egyik bejegyzésben kifejtettem a gyertyamániámat, ezt az illatot pedig nagyon eltalálták, kár hogy limitált volt..

+ American Horror Story: Freak Show
Most ősszel indult el a negyedik évad, és eddig abszolút ez a kedvencem: 1952-ben járunk egy floridai kisvárosban, aminek határában a korban már egyre kevesebb népszerűségnek örvendő freak show-kat rendeznek - ezek cirkuszi előadások, torzszülöttek főszereplésével. Elég bizarr koncepció, de szerintem teljesen életszerű a cselekény. Vannak benne konfliktusok, főleg a torzszülöttek és   a 'rendes emberek' között, brutális gyilkosságok, megdöbbentő élettörténetek hátborzongató részletekkel - 4. rész, te jó ééég -, egy meg nem értett bohóc, és Dandy, akit pontosan leír a neve és akit mindenképpen utálni fogsz. 

+ Lana del Rey Ultraviolence album
A Born To Die-t sem tudtam még megunni, pedig már tényleg agyonhallgattam, és ezzel se lesz másképp, ilyen dalok után mint a Brooklyn Baby vagy az Ultraviolence..  

Mik voltak a ti kedvenceitek októberben?

5 megjegyzés:

  1. The Body Shop testradírokat imádom! :)

    VálaszTörlés
  2. Most fellelte egy két terméket ami tetszik! :)
    Először is gyertyamániás pacsi :P egyébként én most pont egy Afrika(?) illatú gyertyát égetek. Ha Lana del Rey számokat hallgatsz akkor hadd ajánljak kettőt: Ez egyik szintén az általad említett albumból az old money ezt különösképp szeretem. A másik pedig a Maleficent betétdala a once upon a dream. A china glaze lakk pedig szuper!:) Majd ha pesten járok akkor szerintem meg is nézem magamnak.

    VálaszTörlés
  3. Herbal Essences dolgokat lehet kapni a Müllerben, többek között ezt a sampon és balzsam kombót is!! :)

    VálaszTörlés
  4. Oh Herbal Essences samponokat imádom! Nem értem, hogy itthon miért kell vadászni rájuk :D Nekem sajnos az új AHS évad nem tetszik annyira, int az előzőek.

    VálaszTörlés