2014. november 7., péntek

Everyday makeup





Ha jól számolom úgy 4 éve lehet hogy felmerült a sminkelés az életemben - és nem sokra rá bele is épült a napi rutinomba. Persze azóta sokat változtak a szokásaim, először csak egy kis szempillaspirál, szájfény, aztán lassan kitapasztaltam, hogy mit hogy szeretek csinálni és mennyi az elég. 
Általában szívesen próbálkozok új dolgokkal, de vannak olyan termékek amik beváltak annyira, hogy inkább hagyom a kísérletezést. Ilyen például az alapozóm, amiből már a harmadik üveget fogyasztom. Először ezt szoktam felvinni az arcomra, az egyenletes fedés érdekében általában egy szivaccsal, vagy az ujjaimmal ha úgy akad. Kicsit fényesebb a finise, én direkt ezt szeretem benne, valahogy élettel telibbnek látszódik így az arcom; ha beszívódott a bőrömbe egy mattosító púderrel fixálom. Ami a képről lemaradt az a korrektorom, mert ez mindig a táskámban van ha napközben itt-ott javítani kéne valamit. A bronzosító az egyik kedvencem, szerintem nem csak nyáron mutat jól egy kicsit fényesebb, barnásabb árnyalat az arcunkon. Ha szemhéjpúderre nincs is mindig idő, a tusvonalat nem szoktam kihagyni - legyen vékonyabb vagy kicsit cicás. A szemöldökömet először egy középbarna színű ceruzával szoktam kiemelni, majd egy színezett szemöldökzselével jól átfésülöm, hogy véletlenül se legyenek benne erős, feltűnő vonalak és természetes legyen a hatása. A Catrice Beautifying Lip Smoother-e már akkor feltűnt, amikor nyár végén megérkezett az új szortiment, aztán a Netti blogján olvasott bejegyzés győzött meg, hogy ezt tényleg jó lenne kipróbálni. Aki huzamosabb ideje olvassa a blogot, feltűnhetettet hogy elég gyakran szerepelnek itt ajakápolók, imádom őket, és ez is valamilyen szinten így működik: szépítő hatással bír, jól hidratál és kisimítja az apró ráncokat. 3 színben kapható egyébként, én a legsötétebbet választottam első körben, ami egy ilyen rózsaszínes, barackosba áthajló árnyalat, tökéletes a hétköznapokra. 

Miket használtam?
Catrice Photo Finish folyékony alapozó - 010 Sand Beige
Catrice All Matt plus púder - 020 Nude Beige
Catrice púderecset
Essence Sun Club bronzosító - 01 Ibiza Sun
Essence pirosító ecset
Catrice folyékony szemhéjtus
Essence Lash Princess szempillaspirál
Catrice Eye Brow Stylist szemöldökceruza - 020 Date With Ash-ton
Catrice Eyebrow Filler szemöldökzselé
Catrice Beautifying Lip Smoother - 030 Cake Pop

Ha olvasnátok az ezt megelőző folyamatról, vagyis az arcápolási rutinomról, akkor jelezzétek, mert szívesen írok arról is. Ti milyen termékekhez nyúltok reggelente? Vannak jól bevált kedvenceitek?

12 megjegyzés:

  1. Ennyi smink pont elég neked, így nagyon természetes hatása van :) Szép vagy! :) A bronzosítót én is szeretem, minden nap használom.

    VálaszTörlés
  2. Látom téged is megtalált az Essence lash princess szempillaspirál. Én is minden nap használom!:) Meg kell, hogy mondjam nagyon szépen sminkelsz és azt tetszik nagyon, hogy nem viszed túlzásba. Mellesleg annyit hallok mostanában a Catrice szemöldök termékeiről, hogy muszáj lesz valamikor kipróbálnom úgy érzem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, muszáj volt kipróbálni :D bár nem ez a kedvenc szempillaspirálom, ár-érték arányban nagyon ott van :) köszönöm! :3

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Az is Catrice, Re-Touch Light-Reflecting Concealer - 010 Ivory :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a sminked visszafogottsága, természetessége. Jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép vagy, és egyre szebb. Tökéletes ez a smink Rajtad :-)

    VálaszTörlés