2014. október 27., hétfő

Simple weekdays







H&M famer / H&M táska / Reserved dzseki / Reserved felső / SIX gyűrűk 

Ez az outfit nagyon egyszerűre és mindennapira sikeredett, mivel csupa olyan alapdarabok voltak rajtam, mint egy szürke pulcsi, egy nagy, fekete táska és egy basic farmer - ezért is adtam ezt a címet. Hétköznapokon ez a shopper táska a társam mindig: bármi belefér, ami néha már hátrány is ha arról van szó, hogy gyorsan meg kéne találjak valamit. A másik kedvencem most ez a felső, aminek annyi az érdekessége, hogy kissé csillámos-metálos anyaga van, ez inkább közelebbről látszik. Kényelmes farmer, néhány gyűrű kiegészítőnek, tusvonal és egy kis szájfény, aztán már vettem is a dzsekimet -ami nem hiszem hogy az időjárás miatt lesz még rajtam idén.. 

Ti milyen ruhadarabok után nyúltok egy sietős reggelen? 

4 megjegyzés:

  1. ezt a szettet én is simán felvenném, egyszerű de nagyszerű :) tetszik nagyon, és a hajad is olyan szép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini vagy. :) A hajad egyszerűen mesés! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a dzsekid, jól áll rajtad!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis szett, teljesen elég egy rohanós hétköznapra :)

    VálaszTörlés