2014. október 20., hétfő

Glamour-napok haul







Múlt hétvégén lezajlott a szokásos őszi Glamour-napok, ezért itt egy kisebb haul poszt azokról a dolgokról amiket sikerült beszereznem. Nem az volt a célom, hogy a lehető legtöbb kupont felhasználjam, a Body Shopba szerettem volna mindenképp bemenni a Lush mellett, hiába hogy ide nem volt kupon, de a weboldalon megláttam, hogy már elérhető a halloweeni és karácsonyi kollekció, végem volt... 

The Body Shop
Argánolajos testradír: megfogott ez az új argánolajas vonal, és a testradírom is épp elfogyott, szóval adta magát hogy ez legyen a következő. Jó választásnak tűnt a hidegebb időszakra: kellemesen radíroz, és az olaj miatt egyáltalán nem szárít. 

Mangós testradír: ez egy mini változat, még sosem próbáltam, de az illata ahh de jóó, úgyhogy kíváncsi leszek. 

E-vitaminos éjszakai arckrém: szintén először próbálom ki, ezért a kis méret, bár lehet ebből nagy is lesz, tetszik a hatása: kellőképpen hidratál és selymesebbnek érzem reggel a bőröm. 

Lush
Reindeer Rock szappan: egy az egyben Sweetie Pie illata van, amiről nem tudok eleget áradozni. Egyébként véletlenül vettem észre, nem gondoltam volna, hogy amikor megszagolom ezt a szappant az egyik kedvenc Lush-illatomat fogom érezni. Nagyon édes, nagyon bogyós gyümölcsös illat, ami betölti az egész fürdőszobát.  

Snow Fairy tusfürdő: ez nincs rajta a képeken, mivel Zsófi (little sis') is imádta a rágós illatát, ezért az övé lett. Nem csodálom, hogy újra visszatérő darab a karácsonyi kollekcióban, nagyon szerethető illat. 

Sparkle fogtabletta: egyszerűen kíváncsi voltam hogy is működik egy fogkrém szilárd formában, és eddig nagyon bejön. 

Pull and Bear
Ide csak ezért a néhány kiegészítőért mentem be, ugye nem is volt kupon, de az utóbbi időben ez lett az egyik kedvenc boltom, így gyorsan körbenéztem, amiből ez a 6 apró fülbevaló lett. 

Dm
Rimmel Kate Moss rúzs 107-es árnyalat: a kép nagyon nem adja át, hogy milyen szép erőteljes bordó színe van, imádom ezeket az árnyalatokat, főleg ősszel. Igazi statement darab! Valószínüleg szerepelni fog az októberi kedvencek között miután rengeteget viselem. 

Ti mit szereztetek be Glamour-napokon?

4 megjegyzés:

  1. Tök jó dolgokat szereztél be, az argánolajos vonal az én fantáziámat is mozgatja, a mangó pedig az egyik legjobb illat náluk. A rúzsnak pedig nagyon szép színe van, én a 105 árnyalatot vettem meg :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, a rúzs az biztosan bordó? Nem burgundi esetleg? Köszi a választ! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Mostanában a Lush termékekre nagyon rá vagyok állva, ez a szappan is nagyon szimpi :)

    VálaszTörlés