2014. október 26., vasárnap

Flying butterflies DIY





Nagyon-nagyon rég volt már DIY (=do it yourself) bejegyzés, és ez a mostani sem friss dolog, ugyanis úgy egy éve kerültek fel ezek a pillangók a szobám falára. Instagramon és emailben is kaptam pár kérdést, hogy én csináltam? miből vannak?, úgyhogy arra gondoltam ez lehet a mai poszt tárgya. 

Az egész úgy kezdődött ahogy kezdődni szokott: elmerültem a We Heart It és Pinterest világában, mindenféle bedroom inspiration néven futó kép között. Ott láttam, hogy milyen jól mutatnak ezek a pillangók, nekem pedig volt egy üres falam. Ezután következett az Ebay, de az ezüst színű, tükrözött lepkék nem akartak megérkezni, ezért egyik este kitaláltam hogy miért ne készíthetnék én párat, talán nem lesz annyira amatőr a végeredmény...

Néhány műszaki kartonra volt szükségem, hogy abból 12 különböző méretű pillangót vághassak ki. Elég egyszerű forma, úgyhogy sablont nem tudok mutatni, szabadkézzel rajzoltam őket. A 3D hatás érdekében félbehajtottam őket, és a 'szárnyakat' is behajtottam kicsit, hogy a végén majd jobban mutassanak. Végül pedig kétoldalú ragasztóval tettem fel őket a falra, a legkisebbtől haladva felfelé, nagyjából úgy, hogy a közepén legyen a legnagyobb, utána pedig csökkenő sorrendben jöhetett még több, hogy a végét zárja egy, a legkisebb méretűek közül. Egyébként elég jól bejött ez a kétoldalú ragasztócsík, egy sem esett még le az idők során. Egyre figyeljetek, hogy lehetőleg keményebb legyen a karton, amiből készítitek, a jobb tartás érdekében. 

Nem szokott ehhez hasonló bejegyzés lenni a blogon, de remélem tetszett. Szeretitek az ehhez hasonló ötleteket, DIY dolgokat? 

7 megjegyzés:

  1. Húúha ez nagyon ötletes, láttam mar Pinterest-en, diy ötletek között, de most itt 100000x szebb! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm, örülök ha tetszik. :)) Egyébként ezeknél a Pinerestes ötleteknél mindig attól félek, hogy nagyon mellélövök és feleannyira nem fog jól mutatni. :D

      Törlés
  2. én kb másfél éve csináltam meg a lepkéimet a falamra, csak az enyémeim színesek. annyira ötletes és egyszerű dekorálási mód.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon hangulatossá tud tenni egy helyet, és semmi extra nem kell hozzá :) de jó lehet színesben, főleg fehér fallal :))

      Törlés
  3. Én úgy csináltam meg hogy nem csak egyhelyre tettem sokat, hanem elosztottam őket és a szobám különböző részeire tettem tettem fel. :) Szerintem ezek a lepkék bárhogy hangulatosak!! :)

    VálaszTörlés