2014. szeptember 28., vasárnap

Rustic







H&M felső / H&M szoknya / SIX gyűrűk / H&M karkötő 

Ma végre megfelelő idő volt ahhoz, hogy elővegyem az egyik kedvenc szoknyámat. A csipke miatt nem a legegyszerűbb darab, úgyhogy általában egy basic felsőt szoktam hozzá felvenni, mint ez a laza fehér póló. Az előző bejegyzésben említettem hogy ha ősz, akkor nálam arany kiegészítők és a bordó szín a kedvenc, most épp a körmömön volt ez a szín (China Glaze 1324 Conduct Yourself), plusz rúzsban sem áll távol tőlem ez az árnyalat. A címre utalva pedig, imádom ezt a helyet. 

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vagy. Csini ez a szoknya :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de szép vagy😍 Nagyon csini ez a szoknya❤

    VálaszTörlés
  3. Szép a szett,én mondjuk még egy vékony arany övvel és egy lógós arany nyaklánccal feldobtam volna,de így is jó és letisztult :) A hajad az ombre ? Csak mert szép szépen fokozatosan lesz világosabb,bár nem feltűnően. Én az ilyeneket szeretem a WH oldalán nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) most valamiért ehhez volt kedvem, de máskor jöhetnek a feltűnőbb kiegészítők is :) igazából copacabana, de ombrénak tűnik :D a hátulja egyébként jóval szőkésebb, íde következő alkalommal szeretném ha az egész kicsit világosabb barna lenne :)

      Törlés
  4. Nagyon csinos ez a szoknya! :) xx

    ( bebeestyle.blogspot.hu )

    VálaszTörlés