2014. június 16., hétfő

Top 6 hair product!



Nagyon nem is volt még a blogon ilyen bejegyzés, hogy konkrétan azokról a dolgokról írtam volna, hogy miket használok a hajamra, de mostanában egyre többet foglalkoztat a téma, mivel elég problémássá vált a hajam: nagyon száraz és töredezett, hirtelen vékony szálú lett és még egyéb ilyen dolgok, ami miatt nem mondom rá, hogy úgy néz ki ahogy kéne. Szóval megpróbáltam egészségesebbé varázsolni, és puhábbá tenni, ehhez pedig éppen ezeket használom:


Gliss Kur Million Gloss sampon
Ez a jelenlegi kedvenc samponom, előtte elég béna választásaim voltak, de ez pont azt teszi, amit szeretnék: fényessé teszi a hajamat és sokkal élettel telibbnek látszódik. Egyébként szilikonmentes, ami így elsőre elég jól hangzik, de nekem talán pont ez hiányzik belőle.

Gliss Kur Million Gloss Express hajregenáló balzsam 
Általában mindig használok valamilyen fésülést könnyítő dolgot, szerintem nem kell magyarázni, főleg akinek hosszabb és sűrűbb haja van. Most ugyanazt a típust vettem meg, amilyen a samponom is, ha már azt megszerettem. Ezt még talán jobban, reggelente eléggé megkönnyíti a dolgomat, plusz egész nap megmarad az illata.

Lush Tropical Jungle hajkondicionáló
A legjobb illat amivel eddig a hajam találkozott. Persze nem az illat az elsődleges szempont, de nagyon szeretem amiatt, hogy a következő hajmosásig megmarad a trópusi gyümölcsös-kókuszos, kicsit gyógynövényes jellegű illata. Emellett pedig nagyon puha lesz tőle a hajam, és könnyű is. Ez az abszolút kedvencem hajas témában, még ha először furcsának is tűnt, hogy mit fogok ezzel a szappanszerű dologgal kezdeni. Pedig nem is olyan hihetetlen, párszor áthúzom a vizes hajamon, néhány percig rajtahagyom, mint bármilyen más balzsamot.


Gliss Kur Elixir hajolaj
Ez mostanában egyre kevesebbszer kerül elő, télen jobban bírja a hajam a nehezebb dolgokat, viszont akkor nagyon rendbe tette az erősen sérült és száraz hajamat. Néha szoktam úgy használni, hogy kicsit többet teszek a hajamra úgy 1 órával hajmosás előtt, de ezt csak tényleg akkor vetem be, ha nagy gondok vannak. Máskor mindig csak a hajvégekre koncentrálok, rögtön hajmosás után. Elég sűrű és extrán táplál.

Alverde Hajvégápoló fluid
Erről már egyszer írtam külön posztot, tavaly nyáron nagy kedvencem volt. Télen nem volt elég a hatása, de ilyenkor tökéletes, főleg a hígabb és könnyű állaga miatt.

Got2b Volumania hajlakk
Nem szoktam túlzásba esni a hajformázó dolgokkal, ez a hajlakk az egyetlen, amit vasalás vagy göndörítés után fixálás miatt használok. Tartósságra szerintem semmi különös, nagyjából addig megmarad a hajam ahogy szeretném, az édes málnás illatával együtt. Szóval nem azoknak lett kitalálva, akik nem igazán kedvelik az erősebb illatokat, nálam mondjuk ez nem gond.

Nektek van különösebb kedvencetek így hajápolás téren? :)

3 megjegyzés:

  1. A gliss kur samponok nekem is nagy kedvenceim :-) én az arany csomagolásút használom, ami szintén a szalma szerű hajra van kitalálva és rengeteget segített :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is beváltak. :) Ú, azt már próbáltam, bár elég régen, de úgy rémlik az is jó volt. :)

      Törlés
  2. nek is megvan a Glisskur hajolaj
    imadom *-*

    VálaszTörlés