2014. június 14., szombat

Summer haul

Az elmúlt hónapban beszereztem néhány dolgot, ami nem jön épp rosszul nyáron, ezek kerültek be egy videóba is:


Zara 6902 Hollywood Boulevard Los Angeles EDT
Friss és könnyed illat, teljesen a nyárra emlékeztet. A leírása alapján citrusos, édes és gyümölcsös jegyek dominálnak benne, szerintem ezek nagyon jól harmonizálnak egymással.

Yankee Candle Lake Sunset
Nyugtató, pézsmás illat, imádoom.

Lush Tropical Jungle hajkondicionáló 
Erről majd írok egy külön bejegyzést, nagyon megszerette a hajam. 


Bershka magas derekú rövidnadrág
A videóban is mondtam, hogy szeretek mindent, ami magas derekú, nagyon magaménak érzem már ezt a stílust, pedig amikor először megláttam...

New Yorker csipkés short
Elég sokszor nézelődök a We Heart It-en így inspirálódásképp, ahol sok outfit főszereplője egy csipkés rövidnadrág. Már régóta tetszettek ezek és most több helyen is láttam, végül ezt vettem meg, ami még a visszafogottabbak közé tartozott, nekem nagyon megtetszett. :)

SIX napszemüveg
A képen annyira nem látszik, hogy ilyen sárgás-rózsaszínes lencséje van, ami szerintem nagyon különleges. Nagyon úgy voltam ezzel is, hogy jó lesz a kék; de már épp ideje volt kilépni ebből a körből..

Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish - 020 Jen&Berry's
Megtetszettek ezek a Catrice hosszan tartó ajakszínezők, én ezt a sötétebb, 'berry' árnyalatot választottam nyárra. Elég old school egy szín amúgy, mármint nem rossz értelemben, nekem bejön ez az erős rózsaszínes-bordós színvilág. 


SIX nyaklánc és gyűrűk
A nyaklánc azért, mert jól megy a ruháimhoz, amik kicsit csinosabbak; a gyűrűk pedig csak úgy megtetszettek, végre van ilyen mini méretűm is.


H&M ruha
A legegyszerűbb ruha, de pont ez tetszik benne, mert ha felhúzok hozzá egy övet meg mondjuk egy feltűnőbb nyakláncot, és akkor már jóval csinosabb; önmagában pedig elég laza, hogy utcán is ebben mászkáljak, úgyhogy elég jól kihasználható darab, szerintem sokat lesz ez rajtam.

Ti miket újítottatok be nyárra? :)

10 megjegyzés:

  1. A rövidnacikkal kíváncsi lennék egy outfitre! :)

    VálaszTörlés
  2. A Zara parfüm nekem is nagyon tetszik. mindig megszaglászom a Miami-val és a Rio-val együtt. A YC gyertya pedig az egyik abszolút kedvencem. :)
    A csipkés sort nagyon csini, én is szeretnék egyet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen, majdnem a Miami lett helyette, nekem is nagyon tetszett. :) Láttam a blogodon, hogy te is szereted őket. :)

      Törlés
  3. Én is kiváncsi lennék egy outfitre, mondjuk feldobva a Catrice rúzzsal? :DD

    VálaszTörlés
  4. Csipék rövid short gyönyörű, jó dolgokat vásároltál :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a Zara parfümöt meg kell szaglásznom :) A ruha és a csipkés short nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes ;) a többivel együtt :)

      Törlés