2014. június 24., kedd

Jelly sandwich nails!

Néha nem igazán mutat jól egy lakk önmagában, ilyenkor előkerülnek a különféle fedőlakkok,  legyen egy szolidabb ezüst vagy épp színes csillámokkal teli, amik könnyen feldobják az egyszerűbb színeket is. Arra viszont eddig nem gondoltam, hogy még egy réteg lakkot tegyek erre. De hát ott a Pinterest, a tumblr, ahol rengeteg szebbnél szebb jelly sandwich néven futó körömalkotással lehet találkozni. Ki is próbáltam, miután képeken nagyon jól nézett ki.
A menta és arany árnyalatok párosítását választottam, bármennyire is furcsának tűnt elsőre, szerintem jól mutatnak együtt. Nagyon egyszerű elkészíteni, de mégis kicsit más, mint a megszokott, és aki nem szereti a feltűnőbb, csillogós körmöket, jó alternatíva lehet ez a visszafogottabb változat, amiben azért mégis van egy kis extra. 



Így csináltam:
1) Alapnak szerintem jól mutat bármilyen halványabb szín, kezdve a pasztell sárgától a nude lakkokig. Én egy menta lakkal indítottam, két vékony réteget vittem fel, hogy egyenletes legyen a fedése.
2) Miután megszáradt az alapnak szánt szín, jöhetnek a csillámok! Egy arany színű fedőlakkot választottam ehhez, amiben kétféle méretű csillámok voltak; főleg a nagyobb, kör alakúak mutattak jól később.
3) Utolsóként pedig egy halvány, rózsaszínes beütésű lakkot használtam, ami nem a legerősebb fedésű, szinte majdnem átlátszó és inkább gélszerű az állaga. Arra viszont pont jó, hogy tompítsa a csillámokat és egy ilyen zselés effektust hozzon létre. Két, vékony réteget vittem fel, de elég híg, emiatt hamar megszáradt.

(Videót is csináltam, oldalt a YouTube-os linkek között megtaláljátok.)  


Ezeket a lakkokat használtam:
essence colour&go - 146 that's what i mint!
essence happy holidays nail polish - 01 joy to the world
essie - 639 No Pre-Nup



Nektek hogy tetszik? Ha próbáltátok, milyen színekkel? :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a mentán ez a rózsaszín, és ez a fedőlakk nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés