2014. június 22., vasárnap

Casual to dressy

A múltkori haulos videóban és bejegyzésben mondtam/ írtam, hogy nagyon megtetszett ez az amúgy nagyon egyszerű ruha, mert elég sokféleképpen variálható. Húgom ballagására is ezt vettem fel, pár kiegészítővel: egy feltűnőbb, fehéres nyakláncot, ugyanilyen színű gyűrűket és egy vékony, barna övet választottam hozzá, hogy kicsit csinosabb legyen az összhatás. Az öv így visszanézve kicsit hibádzik, de nem sikerült megtalálni a pink színűmet, eredetileg azt szerettem volna húzni a ruhához...
A körmöm most kicsit extrásabb volt, mint alapjáraton szokott lenni, de ez volt meg a leggyorsabban: csak körömmatrica (essence). Egy ideje itt állt már a körmös dolgaim között, szóval bőven itt volt már az ideje elővenni. Nagyon tetszett a mintája, emellett pedig a kékes-zöldes színek is.
Végül pedig magassarkú, ez nem is volt kérdés, szerintem emiatt lett elegánsabb az egész outfit.




Ruha: H&M
Öv: Bershka
Nyaklánc és gyűrűk: SIX
Cipő: Tamaris





Hogy tetszik? Ti mikkel szoktátok feldobni az egyszerű szetteket? :)

4 megjegyzés: