2014. január 2., csütörtök

It's chilly outside

Ahogy eltelik a karácsony, eljön a leárazások ideje, nálam ez egy ruhában merült ki, de már nagyon régóta néztem, úgyhogy így jobb érzés volt megvenni. Semmi extra, sima fehér, barna övvel, viszont szerintem aranyos és jól jön egy ilyen, plusz még van egy kis country-s beütése, ami nem áll távol tőlem.. 
Persze nem igazán télre találták ki, ezért húztam hozzá egy szőrös mellényt téliesítésképpen. :)




Ruha: Bershka
Mellény: C&A
Csizma: Rieker



Ezekre a gyűrűkre váltottam be a Bijou Brigitte-es ajándékutalványomat, olyan régóta kerestem már olyat, mint a középső.. :3 Egyébként ez a 3 együtt volt, szerintem jól mutatnak így. 

Ti találtatok valami jót a leárazásokon? Hogy álltok az ilyen ruhákkal?
Mellesleg pedig Boldog Új Évet! ...és a következő poszt egy Best of 2013 lesz :)

18 megjegyzés: