2014. január 6., hétfő

Decemberi kedvencek


Valamikor múlt nyáron lehetett, hogy utoljára ilyen bejegyzést írtam, de ez az egyik legolvasottabb poszt, úgyhogy gondoltam visszatérek rá, mert én is nagyon szeretem összeszedni azokat a dolgokat amiket egy hónapban a legtöbbször használtam. 


Essie körömlakk - 639 No Pre-Nup
Nem ilyen rózsaszín ám felkenve, mint amilyennek az üvegben tűnik, de pont ezért szeretem, kell egy ilyen is, ami visszafogott, és alapnak is pont jó. Csillámos lakkok alá szoktam még használni, úgy nagyon szép szerintem. 

Lush Bubblegum ajakradír
Hasznos dolog, főleg így télen és sokkal jobb hatása van, mint amiket eddig itthon próbáltam előállítani, úgyhogy nekem nagyon megérte. Az íz-illat 5* mellett. :) 

A Minnie-s csokit köszi akitől kaptam, véletlenül pont szeretem.. :*


Maybelline Colour Tattoo - 05 Eternal Gold
Nagyon megszerettem, főleg mert tartós és nem kell attól félni, hogy elkenődik és nap végére hogy fog kinézni. Alapnak is használtam többször, de szerintem magában is nagyon szép szín. 

Essence happy holidays körömlakk - 01 joy to the world!
Ha valamit megállás nélkül használtam, hát az ez. Ez a bordó jól mutat szinte mindennel, az aranyat meg imádom hozzá, tökéletes páros. 


Maybelline the Colossal Volum' Express smoky eyes szempillaspirál
Volt egy idő amikor több blogon is olvastam róla meg jó pár videóban is láttam már, és mivel nem találtam a Rocketot amikor vettem, ez lett végül. Mivel smoky, elég fekete, én meg bírom, ha egy szempillaspirál extrém, ez valami olyasmi. 

Maybelline Popstick - 080 Cherry Pop
Annyira szeretem ezeket a Popstickeket, mert a szájfényeket annyira nem, ez pedig úgy néz ki ha felkenem, miközben rúzsnak tűnik elsőre. Remek találmány. :D A régim elfogyott és most másik árnyalatot választottam, ez kicsit narancssárgásabb, de tényleg épphogy csak látszik.


Itt van pár random kedvenc is, például bal oldalon az almás-fahéjas gyertya. Mindig van valami illatos gyertya a szobámban, ezt épp karácsonyra kaptam, de már nagyjából el is égettem, illett az ünnepekhez ez a fűszeres illat.. 
A másik a bögrém, ez is karácsonyhoz kapcsolódik, olyan ari. :)

Alverde testvaj - sült alma
A 3 közül nekem ennek az illata tetszik a legjobban, és egyáltalán nem mű szerintem, erőteljesen almás. 

Nektek mik voltak a kedvenceitek? Használtok ezek közül valamit? :) 

10 megjegyzés:

  1. Tök jók! Jöhetnek még ilyen posztok! ;) Én régebb óta szemezek a popstickel és a happy holidays körömlakkot szívesen megvenném;)) Puszii<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, okés lesznek! :) A Popstick megér egy próbát tényleg, bár tudom, hogy sokan azért nem szeretik, mert alig adnak színt, hát nekem ez tetszik benne, kell ilyen is. :D :)

      Törlés
  2. Ja és az Essie lakk is gyönyör! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Az Essie lakk csodás. *.* Én is Color Tattoo függő kezdek lenni. :D

    Itt vannak az én kedvenceim. :) http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/decemberi-kedvencek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem iis :) Meg tudom érteni.. :D
      Köszi, nézem is. :)

      Törlés
  5. Milyen képszerkéztőt használsz?

    VálaszTörlés
  6. szuper cuccok, az Essie lakkot hol vetted és mennyiért? :)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés