2014. január 4., szombat

Best of 2013


Kicsit személyesebb bejegyzés lesz ez, remélem nem bánjátok, de néha jó érzés visszatekinteni dolgokra, egy új évkezdet pedig jó lehetőség erre.
Nem vagyok az a típus, aki fogadalmakat tesz, inkább inspiráló szavakat szoktam összeírni vagy egy idézetet ha megtetszik. Ehhez nem kell új év, ha eszembe jut leírom, viszont most pont úgy jött ki a lépés, hogy ez elsején történt. Újranéztem pár filmet, amik rengeteg emléket juttattak eszembe és annyira bírom amikor elkap az az életérzés, mintha újraélném az egészet. 2013-nak is volt sok olyan pillanata amit nem fogok elfelejteni, és ezért sok mindenkinek hálás lehetek.
Úgyhogy itt van pár kép, nem találtam meg az összeset, és most nem is készítettem olyan sokat, mint általában szoktam.

Júliusban Franciaországban voltam, és nem kérdés, hogy mennyire jól éreztem magam itt. Monaco mesés egy hely, imádtam minden részletét. Az egész utazás nagyon jól telt.. Olaszország, Alpok, hegyi falvak és városok, Provence, levendula, Riviéra, tenger, napsütés, hangulat, Cannes, (üzletek), macaron, társaság..  Áá, most indulnék is vissza. :D
Tényleg eléggé eltüntettem őket, ez már egy áprilisi kép, de a télen nem is emlékszem, hogy lett volna valami különleges, csak a megszokott hétköznapok. Tavasszal aztán folytak az események, közben 17 éves lettem, barátnőkkel meg is ünnepeltük, ilyenkor mindig rájövök mennyire szerencsés vagyok, hogy megismerkedtem velük.
Ezek voltak a legfinomabb macaronok amit valaha ettem, és már túlzás nélkül mondhatom, hogy ez a kedvenc sütim, olyan jó ízesítésekben lehet kapni, szerintem ezért is ízlik annyira. Idén elég sokat csináltam itthon is, de még csak a csokis megy, abból sütöttem is pár adaggal. A következőnél bátrabb leszek, kipróbálok valami újat. 
Szeptemberben részt vettem életem első sajtótájékoztatóján, nagyon örültem a meghívásnak és hogy ott lehettem. Jó volt megismerni a többi bloggert és beszélgetni velük élőben is, élveztem azt a napot.   
Év vége felé alig volt poszt, de decemberre összeszedtem magam, remélem több ilyen nagy kihagyás nem lesz, őszintén szólva hiányzott a blogolás. Az outfit bejegyzések elég nagy kedvenceim lettek, lookbookon is egyre több időt töltök. Itt volt még a karácsony is, ez volt az egyik legszebb része az évnek. Elég sűrű volt ez az időszak, de egyáltalán nem bántam, hogy ennyi minden történik. A 2013-as 'To Do List'-emen is elég sok mindent kipipálhatok, igaz, hogy ennek írott verziója nem volt, de pár dolgot sikerült megvalósítani, amit szerettem volna, például teljesen átalakítottam a szobám. Ha 'To Be List' is lenne, akkor azt mondanám, hogy szerintem sokat változtam, nem jó vagy rossz irányban, de biztos, hogy másképp nézek dolgokra, mint egy évvel ezelőtt.  

Itt a blogon nem voltam a legaktívabb, mindig úgy jött ki, hogy sose maradt időm, pedig nagyon szeretek ezzel foglalkozni, remélem idén másképp lesz. Amiben szeretnék még változtatni, vagyis szeretném, hogy változna az a fogalmazásom. Nem tudom, nem mindig van az, hogy úgy írok le valamit, ahogy szeretném, visszaolvasom és borzalom. Remélem azért annyira nem tűnnek bénának az írásaim, de ezzel tényleg sok esetben nem vagyok elégedett.


2014. Elég sűrű év lesz, most januárban szalagtűző, aztán 18. szülinap, ballagás, érettségi, nyár és továbbtanulás.. igazából már várom. Nagyon köszönöm akik eddig olvastak és remélem ebben az évben is velem tartotok, hihetetlenül jó érzés amikor kiteszek egy új bejegyzést és hozzáfűztök valamit, szóval hogy ez érdekel másokat is és nem csak magamnak írom; hogy már több, mint 100000 oldalmegtekintés gyűlt össze, nekem sokat számít.  

Kinek hogy telt 2013? :)

13 megjegyzés:

  1. Sok sikert az idei évedhez és az érettségihez! :)

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert az érettségihez és a felvételihez! Megkérdezhetem,hogy milyen szakon fogsz továbbtanulni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Van több tervem, de igazából előre nem akarom nagyon mondogatni, mert elég bizonytalan vagyok.. de remélem sikerül jól választani és rendben lesz minden. :)

      Törlés
  3. Szerintem tök jól fogalmazol nincs vele semmi baj! :)) Sok sikert az érettségihez! Nagyon nagyon boldog új évet neked!! <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! :) Köszi, neked is! :*

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. sok sikert 2014-ben, az érettségihez is!
    (ugh, ne tudd meg, hogy mennyire örülök, hogy én anno 5osztályos gimibe mentem, ha most kéne érettésgiznem, te jó ég...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!
      én 6 osztályosban vagyok, annyira nem hiányzik még egy év :D mondjuk az érettségi se, már jó lenne túl lenni rajta :)

      Törlés
  6. sok sikert az érettségihez. merre tovább? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) még nem döntöttem el, hogy mi az amit a legjobban szeretnék, úgyhogy ötletek ameddig lehet :)

      Törlés
  7. Vegyesen telt, remélem, hogy idén több fog jutni a jóból! :) Igyekszem pozitívan hozzáállni és tervezgetni! Sok sikert és kitartást kívánok előre is, élvezd ki ezt az időszakot, mert szerintem ez az egyik legjobb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy elég jó hozzáállás, én is próbálok így tekinteni a dolgokra. :) Köszönöm, neked is! ;) Remélem az lesz.. :3

      Törlés