2013. december 29., vasárnap

Winter haul

Többen kértétek, de karácsonyi ajándékokat idén nem mutatok külön, mert nagyrészt a szobámba kaptam új dolgokat, ruhákról pedig inkább outfit posztot készítek, úgy talán jobban átjön. Azért akadt más is, úgyhogy gondoltam ezekhez hozzácsapok még olyan dolgokat amiket eddig úgysem mutattam. Szóval elég vegyes a felhozatal, van itt még amit novemberben vettem és amit ajándékba kaptam.


Maybelline Colour Tattoo - 05 Eternal Gold
Az átlagos szín amit a szememre szoktam használni, az a bézs vagy valami természetesebb árnyalat, és eléggé kifogytam belőle, ezért kerestem valami újat. Amúgy is szeretem az ilyen krémesebb dolgokat, gondoltam ez a Colour Tattoo jó lesz, és tényleg nagyon szép, bár hétköznapokra kicsit sok ez a csillámadag, azért az ünnepek alatt előkerült jó párszor. A másik a Tough as Taupe volt ami tetszett, arra még lehet vetek egy pillantást.. Nektek van kedvenc árnyalatotok közülük vagy valami javaslat? 


Essence happy holidays körömlakk - 01 joy to the world!
Az ezelőtti bejegyzésben írtam, hogy ezt vettem meg utánpótlásnak amikor elfogytak a bordós színeim, ami mellesleg eléggé hódít nálam idén. És úú, szerintem ez eddig a legszebb azok közül amit használtam, meg az arany csillámok is jól mutatnak vele. Limitált kollekciós, úgyhogy nagyon örültem amikor belefutottam, azóta elég sokat is használtam.   


Lush Bubblegum ajakradír & Lush Fresh Farmacy arctisztító 
Ezek már karácsonyi ajándékoknak számítanak, kihasználtam, hogy Pesten voltam és gyorsan megvettem őket. Egyébként el tudtam volna még időzni a boltban, azok az illatok.. lehet, hogy elfogult vagyok, de egyszerűen odavagyok ezekért a dolgokért. A bit addicted. :D
Az első a Bubblegum ajakradír, és igazából a Santa's nevűt néztem ki neten, ami karácsonyi kiadás, kólás és piros, de ennek az illata jobban meggyőzött. Ja, és még ehető is, azt hiszem elleszek vele.. :D
Az arctisztító szappant nem most próbálom először, pont 2 éve karácsonyra is ezt kaptam és emlékszem mennyire szerettem használni, úgyhogy újravettem. Kamillás-körömvirágos, és érzékeny bőrrel is elég kíméletes, szerintem ezért jött be nekem ennyire.


H&M és Bijou Brigitte ajándékutalványok
Jajj ezeknek nagyon-nagyon örültem, mert mindig van valami ami tetszik, úgyhogy nem lesz nehéz majd választani. Egy szoknyára gondoltam, mostanában nagyon tetszik ez a lazább, de mégis csinos skater típus, de hogy mi a rendes neve(?), csak így tudom.


Catrice körömlakk - 24 The GlamoureX Factor
Essence Metal Glam körömlakk - 03 Glamour Girls
Elég sok fekete vagy sötétebb/szürkés ruhát hordok, és azért néha jó valamivel feldobni ezeket, gondoltam ez a két szín jó lesz erre: a Catrice inkább csillogós, aranybarna, a másik pedig fémes hatású, ezüstös. 


Alverde mini testvajak
Balea Indian Chai krém
Lehet kicsit soknak tűnik, de nálam főleg így télen elég nagy mennyiségben fogy mindenféle krém, direkt ilyen fűszeresebb illatúakat választotta. A 3 kicsi testvaj csokis-áfonyás, sült almás és vaníliás-fahéjas, jó kis karácsonyiak. Örültem, hogy ezt megtaláltam, mert volt pár ilyen limitált dolog a dm-ben, ami elég hamar elfogyott.
A vaníliás - chai teás kicsit más kategória, nem annyira sűrű, mint a testvaj, jól jön ha sietek, legalább hamar beszívódik. :)

Olvasnátok valamelyikről bővebben is külön posztban? 

24 megjegyzés:

  1. Color Tattooból hétköznapra az On and Bronze-ot ajánlom, épp nemrég írtam róla tesztet is: http://nailpolishmaniac.blogspot.hu/2013/12/teszt-maybelline-color-tattoo-on-and.html

    Tetszik a többi ajándékod is! :) Azt hiszem én is örülnék egy ruhaüzletes ajándékutalványnak az biztos.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, köszi, tényleg szép árnyalat. :))
      Hát igen, az mindig jól jön. :D

      Törlés
  2. A testápolóról érdekelne egy részletes bejegyzés is :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jókat vettél/kaptál! ;) Én a körömlakkokról és a testvajról szeretnék látni külön posztot! :) :3 <3

    VálaszTörlés
  4. Hétköznapra szerintem az On and on bronze és a Permanent Taupe Color Tattoo a tökéletes választás! :-)
    A körömlakkokra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor ezeket megnézem! :)
      Majd írok biztosan. :)

      Törlés
  5. Én is most rendeltem a Lush weboldaláról, az 50%-os akciónak nem tudtam ellenállni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegettem, de lebeszéltem magam, hogy nem kell annyi máár :D aztán még lehet lesz belőle valami :$

      Törlés
    2. mindenképp :D csak jöjjön meg.. :3

      Törlés
  6. Nagyon klassz dolgok, remélem kapunk róluk teszteket is. :)

    VálaszTörlés
  7. Rose te hol szoktál venni Catrices dolgokat?Mert én se Dm-ben se Rossman-ban nem látok soha... Nekem van egy körömlakkom tőlük,amit imádok(vajon honnan van?) és szeretnék venni mégegyet! :) Szóval te hol szoktál venni?:) Előre is köszii:) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Pécsen az Árkádban szoktam, ott a Rossmannban van Catrice részleg, de így a közelemben csak ezt a helyet tudom én is.. :/ :) A körömlakkjaik tényleg nagyon jók, nálam ezek maradnak fent a legtovább az essie mellett. :)

      Törlés
  8. Rose! Ha color tattorol van szó akkor szerintem a hozzád legközelebb álló szín talán a 65-ös Pink Gold árnyalat lenne ugyanis nincsenek benne csillámok, csupán fényes finise van. Valamit hétköznapokra is tökéletes mert egész nap tart és nagyon visszafogott de gyönyörű szín. :) Pont a napokban gondolkodtam, hogy készítek róla egy véleményezős posztot. VaniliaRose<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fényesem úgysincs, gyarapodik ez a lista! :D Hát igen, ezek tartósság szempontjából a legjobbak, ez nálam is elég nagy szempont :) köszi, majd ezt is megnézem :))

      Törlés