2013. december 10., kedd

Puma Sync


Ezzel a teszttel már egy ideje lógok, mert még nyár vége felé kaptam a Puma új parfümét tesztelésre a Prestige Products csapatától, ezúton is köszönöm! :)
És mivel egy nyári illat, gyümölcsös és friss, pont jó azoknak akik inkább a könnyed illatokat részesítik előnyben. Én nagyon megszerettem egyébként, kellemes illat, ami pont megfelel a hétköznapokra. Nem túl tömény, és nem is túlságosan édes, talán ez a gyümölcsös-virágos jelleg, ami igazán dominál benne. De itt a hivatalos leírás róla, és hogy pontosan milyen jegyeket lehet felfedezni benne:

A Puma Sync Woman női illatában a kirobbanó gyümölcsösség és a nyugtató virágaromák keverednek, ami tökéletes magabiztosságot ad! Az illat fejjegyeit színes gyümölcsök adják: egzotikus papaya, mandarin és ribizli keveréke. A nyíló lótusz és a mandarinfa virágának érintése, a tiszta víz természetességéből kiemelve, lágyan nőies illatot teremtenek. A krémes szantálfa és az érzéki borostyán, a bársonyos fehér húsú őszibarack ölelésével megteremti a Puma Sync Woman alapjegyét.


A designjáról csupán annyit, hogy bakelitlemezek ihlették, és nem utolsó sorban praktikussági szempontból nálam ez pont az a méret, amit még szívesen hordozok magammal, a 100 ml-es változatokkal ellentétben. Lehet 20, 40 és 60 ml-es kiszerelésben is kapni, a dm, Müller és Douglas polcain megtalálhatjátok.
Férfi verzió is készült belőle: ebben lime, bergamot, rozmaring, levendula, guaiacfa és cédrusfa illatok keverednek.


Összességében szerintem egy elég szerethető illat, nem túlságosan karakteres, ezért tényleg bárkinek tetszhet. Úgy vettem észre, hogy talán a barack az, amit rendesen ki lehet érezni belőle, ha valaki ezt szereti, biztos jó választás.
Amúgy én inkább a nehezebb illatok híve vagyok, viszont ez már a második Puma parfüm, amit szívesen használok - a másik az Animagical nevű. Szóval ki hogy áll az illatokkal? Kedvenc parfümök? :)   


2 megjegyzés:

  1. Komolyan parfüm még nem volt ilyen ellenszenves, mint ez, amiről napi 5 bejegyzést láttam 3 hónapon keresztül. :D Biztos finom, csak nekem nem jött be ez a nyomassuk-orrba-szájba-kampány. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én így vagyok a Star Nature vattacukros parfümökkel.. annak igaz, hogy nem volt ekkora kampánya, viszont mikor minden második emberen érezni azt a tömény cukros illatot, reklám nélkül.. :D
      Amúgy megértem, rengeteg blogger megkapta, de nyilván ekkor be is kéne számolni róla. :)

      Törlés