2013. december 7., szombat

Outfit: girl gone wild

Eddig nem igazán tudtam elképzelni magamon bőr hatású dolgokat, azt meg végképp nem, hogy egyszer ilyen leggings-ben fogok járkálni. Úgy pár hete viszont csak úgy poénból felpróbáltam egyet a Tally Weijl-ben, és "hmm.. ez nem is olyan rossz" alapon végül meg is vettem. Ezzel eléggé kiléptem a komfortzónámból és először nagyon nem voltam biztos benne, minek ez nekem, aztán rájöttem hogyan tudnám hordani. Nem egy teljesen átlagos dolog, viszont szerintem hosszabb ingekkel, de főleg pulcsikkal elég jól tud kinézni, és talán annyira nem túlzás.
Én most egy oversized darabot húztam hozzá, aminek a vállánál szögecsek vannak. Lehet kicsit feketének tűnik, de amúgy sötétzöldes-szürkés élőben. Kiegészítőnek jöhetett a kedvenc karkötőm, szintén szögecses, arany-fekete, és nagyon bírom ezt a stílust. Még egy kis piros szájfény, így volt teljes az egész. 





Pulcsi: Bershka
Leggings: Tally Weijl
Karkötő: H&M
Csizma: Deichmann

Ki hogy áll ezekkel a bőr hatású dolgokkal? Szívesen hordjátok/ hordanátok? :)

13 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök a posztnak, már kezdtelek hiányolni :)
    Nagyon tetszik a pulcsid, hihetetlen, hogy néhány szegecs hogy fel tud dobni egy egyszerű felsőt is! A leggings pedig, aww *-* egy ideje már én is erősen gondolkozok rajta, de félek, hogy állna :/ A Tally-ban mennyibe kerül, ha szabad megkérdeznem? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, én is a blogolást :/ :)
      szerintem is, pedig régebben nagyon tartózkodtam a szegecsektől, pedig tényleg mutatósak :) volt többféle, ez 3990 Ft volt, viszont nagyon vékony anyag, tényleg épphogy csak valami.

      Törlés
  2. Mindig úgy eltűnsz. :-/

    Nagyon csini outfit, bár picit talán sötét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát sajnos előfordult, igen, most próbálok kicsit rendszerezettebb lenni :)
      köszi, szerintem néha belefér ez is :D

      Törlés
  3. Nagyon csinos! :)

    Nyereményjáték van nálam, ha gondolod nézz be:
    www.stylelounge.me/karacsonyi-nyereményjatek

    U.i.: új követőd van, nagyon tetszik a blogod! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll :-) a pulcsi a kedvencem, megkérdezhetem mennyibe került? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)) persze, 5000 Ft volt, pont akkor árazták le :)

      Törlés
    2. köszi :)) persze, 5000 Ft volt, pont akkor árazták le :)

      Törlés