2013. december 15., vasárnap

Instagram I.

Ahogy nézegettem a statisztikákat, a személyesebb jellegű bejegyzések a legnépszerűbbek, és rég volt már ilyen, éppen ezért itt az ideje egynek.
Régebben már csináltam ehhez hasonló Instagramos válogatást, de elég össze-vissza volt, úgyhogy valami rendszert kéne vinni a dologba, mostantól tízesével lesznek a képek egy bejegyzésbe gyűjtve.


Ez a legrégebbi kép a mostani tízből, azóta a felét el is égettem ennek a gyertyának. Nagyon hangulatos szerintem, ráadásul az a világítós rész az elején színváltós. Plusz még illatra is úúdejó, úgyhogy az estéim általában így fejeződnek be. :)


Az első hó is megvolt, aztán elég hamar el is olvadt. De azzal a fehér csokis-fűszeres kávéval még jobban nőtt bennem a szeretem a telet-érzés. 


A karácsonyi ajándékok beszerzését is elkezdtem, és azon kívül, hogy mindenhol rengetegen vannak, imádom ezt az időszakot. 


Karácsonyra hangolódás a szobámban is megtörtént, még pár gyertyával kiegészülve, amik amúgy is ott szoktak lenni. 


Az idei sütivásárra kitaláltam, hogy megpróbálkozom a cake poppal, hát így sikerült. A mentás-kékes színű mellett még csináltam tejcsokisat is, belül pedig marcipános volt. 


...végül mindegyik elkelt. :)


Kész lett a komódom is, és őszintén szólva először vegyes érzelmekkel álltam előtte. Mert tetszett nagyon ez a stílus, viszont nagyon nem a megszokott és még kicsit idegen volt ez a rusztikus dolog. És akkor megkérdeztem Instagramon, hogy szerintetek milyen, a pozitív visszajelzés pedig eléggé meggyőzött, meg addigra bele is pakoltam, úgyhogy teljesen összeállt a kép, és azóta nagyon megszerettem. 


Mert ugye december hatodika is volt. :)


Írtam egy új outfit bejegyzést is, ezelőtt nem is tudom mikor volt az utolsó, pedig ez ám az egyik kedvencem. A másik meg a fotósom.. :P Ha lemaradtatok, itt tudjátok megnézni-> Outfit: girl gone wild


A reggeli szokásom, amiért megéri kivonszolni magam az ágyból 10 perccel korábban, pedig akkor nagyon nehéz rávenni magam. :D De a két rénszarvas meg a kávé kárpótol. :)

Szóóval, jöhet ebből a bejegyzésből második rész is? :)

11 megjegyzés: