2013. december 25., szerda

Denim Love


Először is nagyon boldog karácsonyt mindenkinek! :*
A mai bejegyzés témája pedig a farmer, és nagyon nem kötődik a karácsonyhoz, de őszintén szólva ez a kedvenc outfitem. Ez tükrözi legjobban a stílusomat, kicsit westernes, plusz még a kedvenc színeim is ezek. Nem tudom ki hogy áll a farmert farmerral témával, nekem bejön és talán annyira nem sok, főleg ha nem teljesen ugyanolyan színűek. Ha pedig már színekről beszélünk, én a világosabb fajtát szeretem a legjobban. A light washed, aminek nem tudom mi a rendes magyar megfelelője..




Ing: Reserved
Nadrág: H&M
Csizma: Rieker
Karkötő: H&M




Az ingemen és a nadrágomon is van pár minta, úgyhogy kiegészítőnek csak ezt a karkötőt húztam fel. Amióta megvettem, úgy minden második nap rajtam van, pedig hogy ódzkodtam ettől az arany beütéstől. Másik ami mostanában elég nagy mániám a burgundi, el is fogyott az ilyen színű lakkom, de az essence karácsonyi kollekciójában találtam egy nagyon szépet, ami kétoldalú és a másik részében arany csillámok találhatók, azt tettem a negyedik ujjamra. 


Ti mit gondoltok, túl sok vagy rendben van így? Közben az oldal dizájnján is változtattam kicsit, remélem tetszik. :)

19 megjegyzés:

  1. Waa, annyira szép vagy ezeken a képeken! És a design is nagyon tetszik, ügyes vagy! :*

    VálaszTörlés
  2. a blog külseje sokkal jobb, kifinomultabb, elegánsabb! ez az outfit pedig nálam is nagy szerepet játszik..nem tudok nélküle élni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :) úgy voltam vele, hogy legyen letisztult, ez inkább illik hozzám, mint a régi kinézet :D
      de jóó, akkor nem csak én vagyok ekkora farmer lover :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, olyanok ezek a képek, mint egy menő country énekes lemezborítója :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm, nagyon aranyos vagy :)

      Törlés
  4. A blogarchívum nagyon jó és a szett is nagyon jól áll. Jó lenne egy kicsit többet beszélni...
    Vaniliarose<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)) nyugodtan írj rám fb-on, azt mostanában aktívan használom :D vagy emailt akár.. :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a blog külseje ;) És ez az outfit... omgomg gyönyörűűű:)) <33 Legyen több ilyen poszt!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Viki! :) lesz még, most ezeket szeretem csinálni a legjobban :D :$

      Törlés
  7. Szia Rose! Nagyon jók a képek és a szett eszméletlen jól áll. Ügyes vagy, csak így tovább. Egy kérdésem lenne csak, hogy mikor vetted a nadrágot?? A blogdesign pedig nagyon teszik, szeretem a letisztult dolgokat. Az én blogomon is ehhez hasonló a design.--->http://bsarahfashion.blogspot.hu/
    Xxx, Sarah :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm :)) Úgy egy hónapja vettem nagyjából, szerintem lehetséges, hogy van még belőle. :)

      Törlés