2013. szeptember 8., vasárnap

TESZT: Alverde Hajvégápoló Fluid Szőlőmag- és Avokádóolajjal

Az idei nyarat a fodrásznál indítottam és miután -5 cm hajjal távoztam, elhatároztam, hogy most mindent ki fogok próbálni, hogy hosszú maradhasson a hajam. #Roseshairwillbebeautiful
Neki is álltam pár újdonságot keresni, és a dm-ben láttam meg ezt az alverdés hajvégápolót, ahol egyébként mostanában hihetetlenül jó hajas dolgok vannak pl. az aussie, vagy a toni&guy.
Ezelőtt is használtam hajvégápolót, mert eléggé hajlamos töredezni a hajam vége, de úgy vettem észre, hogy azt már túlságosan is megszokta a hajam, már nem volt olyan a hatása, mint amikor elkezdtem használni. Egyébként ez kallos volt, ami alapból nagyon-nagyon jó, és tényleg szerettem, ameddig működött.
A lényeg, hogy kipróbáltam ezt, ami krémmánián kapott hideget-meleget, lássuk az én hajammal mit tett..


Külső jellemzők és pluszpontok: ami elsőre feltűnik ha levesszük a kupakot, hogy pumpás kiszerelésű, ami szerintem a legpraktikusabb az ehhez hasonló szérumok és krémek esetében. Pont megfelelő mennyiség jön ki belőle, amúgy pedig aranyos kis méretű, és jól néz ki, egyszóval csomagolás szempontból teljesen rendben van.


Az állaga. Elég érdekes. Inkább zselészerű, mint balzsamos, amúgy a csomagolásán fluidnak nevezik. Elég híg, nekem bejön, mert jól ellehet oszlatni a hajon és nem esek abba a hibába, hogy túl sokat viszek fel, másnap pedig moshatom újra a hajam.
Illat: mert ugye ez sem mindegy.. nekem tetszik, de általában a dolgok 98%-ával így van, kinek mi. Nem is tudom mihez hasonlítani, elég egyedi, de kicsit parfümös, édes. Most rájöttem, hogy nagyon hasonlít valamelyik samponomra, de fogalmam sincs melyikre. :D (nem alverdés.. :))
Imádom a hatását, nagyon puha és selymes lesz a hajam, egyáltalán nem nehezíti el, viszont nem is szállnak össze-vissza a hajszálak. Persze azt is figyelembe kell venni, hogy teljesen egészséges volt a hajam mikor elkezdtem használni. Ez volt 3 hónapja, és azóta sem töredezett a hajam, úgyhogy nekem teljesen bevált. Valakinek fontos lehet, hogy szilikonmentes, őszintén szólva engem nem annyira izgat ez a dolog, csak tegye a dolgát, viszont azért jobb érzéssel tölt el, hogy nem műanyaggal kenem a hajam.
Ár-érték arány: 699 Ft, nekem megéri, szereti a hajam.


Végezetül pedig annyit, hogy szerintem akkor jó igazán valami, amire azt mondjuk, hogy hmm.. ezt biztosan újravásárolnám. Szóval már csak ez a kérdés maradt: vennék-e egy következő tubust, ha ez kifogyna? Igen, biztosan. Tipikusan egy olyan termék, amit direkt várok hogy használhassak :D

Ti milyen apróságokat használtok a hajatokra? Hogy álltok a szilikonmentes témával?
Rose

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése