2013. július 23., kedd

Újdonságok - július

Mostanában összegyűlt néhány új dolog, Franciaországban is vásároltam és pár ajándékot is kaptam, ezért gondoltam, hogy egy posztban megmutatom ezeket az újdonságokat. Ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább, főleg drogériás termékekről és kiegészítőkről lesz szó, na meg 2 parfümről...


A parfümök az Yves Rocher-ből vannak, az első a Retropical nevet viseli, ami nem csak az illatából adódóan friss, hanem azért is mert idén került a boltokba. Eddig nem tudtam mi a tökéletes nyári illat, most megtaláltam. Tényleg nagyon átadja a nyári hangulatot a finom gyümölcsös, édes, de egyben friss illatával, teljesen olyan, mint egy koktél. Én nagyon megszerettem, mellesleg az üvege is nagyon bejön ezzel a színátmenetes megoldással, a gyönyörű dobozt pedig említenem sem kell, paradise.. :) 


A Neroli nevű parfümnek teljesen más illata van, ez sokkal erőteljesebb, mint az előző és fűszeresebb is. Nagyon nőies, már a csomagolása is nagyon elegáns. Nekem személy szerint nagyon tetszik, de tudom, hogy csak különlegesebb napokon fogom használni. 



Erre a törpös labellora egy olasz hipermarketben találtam rá, rögtön megakadt a tekintetem az aranyos csomagolásán, aztán láttam, hogy limitált kiadás és erre a varázsszóra a kosaramba is repült. Különlegessége pedig, hogy mentás -mind színre, illatra, ízre-, ezáltal hűsít és kicsit dúsítja is az ajkakat. Szép kis fényt is ad, kicsit vizes hatása van, úgyhogy nagyon örülök, hogy megvettem. Az árára pontosan nem emlékszem, de 3 euro körül mozgott.



A következő egy Maybelline rúzs, amiket az utóbbi időben nagyon megszerettem, gyönyörűen mutatnak felkenve, ezért is választottam egy újabb árnyalatot belőlük. 112 Ambre Rose: szép világos rózsaszín árnyalat csillámokkal gazdagítva. Arra gondoltam, hogy majd suliba milyen jó lesz, vékony rétegben felvíve oda épp elég visszafogott. Egyébként pont akciós volt, 5 euróba került.  


Az Yves Rocher parfümökhöz volt ez a mini kiszerelésű tej, aminek nagyon fűszeres illata van. A kis üvegben nagyon töményen érződnek ezek a keleties fűszerek, szerencsére zuhanyzás után ez enyhén, de az illat azért megmarad, néha jó használni, bár minden nap nem fogom.


Sok blogon láttam már ezt a sárgadinnyés testvajat, és amikor a francia út előtt mini kiszerelésű dolgokat keresgéltem a dm-ben, megláttam ezt is és már landolt is a kosaramban. Nagyon jó kis nyári illata van, nekem nem teljesen sárgadinnye, de még nem jöttem rá pontosan mi az. Egyébként nagyon jó tapasztalataim vannak a dm saját márkás testvajaival, ezért is voltam olyan bátor ennek a megvásárlásakor, és nem is kellett csalódnom, nem csak finom illatúvá, de puhává is teszi a bőrt.  


Egy Balea száraz sampont is beszereztem a nyaralásra végszükség esetére. Egyszer kellett használnom, de nem igazán voltam tőle elájulva, nem sokat segített a helyzeten. Persze ez csak első benyomás, de azért örülök, hogy csak kis kiszerelés, majd itthon elhasználom.. Illatra viszont jó volt, de semmi más nincs ami úgy igazán tetszett volna benne. 


Ezt a karkötőt Franciaországban vettem egy Camaieu-ban miután a kedvenc karkötőmre kifolyt a kontakt lencse folyadékom és teljes kimarta, néztem is egyet, mikor megtaláltam a neszesszeremben (mellesleg érzékeny szemre való folyadékot használok). A lényeg, hogy megláttam ezt a kis aranyosságot és úgy gondoltam jó lesz kárpótlásnak, és amúgy is csak 3 euró volt. 


Amikor hazajöttem anyukám lepett meg, aminek nagyon nagyon örültem, mert régóta szeretnék egy olyan karkötőt amire charm-okat lehet lógatni. Nem akartam rögtön telepakolni kis díszekkel, inkább majd az idő elteltével gyűjtögetek hozzá dolgokat és emlékeket, ez úgyis ezüst, talán nem járok úgy vele, mint a régivel, amiről az előbb írtam. Egy kis cuki lila masni azért rákerült, így elsőnek, nekem nagyon tetszik. 

Hogy tetszenek a dolgok? Esetleg nektek is megvan valami ezek közül?

9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is olyan Alverdés testvajam van talán egy hete vettem, és nekem az illata a sárgadinnye fagyira emlékeztet.

    VálaszTörlés
  3. Ó, az emlékek alapján történő charmgyűjtés nagyon jó ötlet. A parfümöket pedig megszagolom majd, ha YR üzletben járok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd jó lesz pár év múlva nézegetni őket. :) Mindenképp, megéri. ;)

      Törlés
  4. el sem hiszed, hogy mióta keresek már egy mentás ajakápolót... :(

    VálaszTörlés
  5. Oh, a kis masnis lógós karkötő nagyon cuki! :)) Ezt a Balea száraz sampont én is megvettem, de elég gyorsan a kukában landolt, egyszerűen rosszabb lett a hajam, mint előtte volt, a fullasztó szagáról nem is beszélve... :/

    VálaszTörlés
  6. A karkötő nagyon kis cuki :) A Maybelline rúzs pedig woáh *-* Gyönyörű lehet a szádon.
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés